Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează campania ‘’În vremea radioului’’ prin care celebrează radioul ca mediu de comunicare în topul preferințelor românilor în această perioadă

Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează campania ‘’În vremea radioului’’ prin care celebrează radioul ca mediu de comunicare în topul preferințelor românilor în această perioadă

Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează o campanie de comunicare prin care prezintă radioul în topul preferințelor oamenilor datorită gradului înalt de credibilitate pe care acesta îl are, dar și mediul preferat al generatiei Milenialilor. Intitulată ‘În vremea radioului’’, campania celebrează împortanța radioului în viețile ascultătorilor.

 

Nume celebre din industria muzicală susțin inițiativa

Campania își dorește să aducă în atenția publicului larg importanța radioului, locul unde oamenii au auzit cele mai importante vești ale secolului XX: Churchill a declarat razboi Germaniei printr-o transmisie radiofonică, la radio s-a anunțat prima dată că al Al Doilea Razboi Mondial s-a încheiat și nu în ultimul rând, la radio s-a auzit pentru prima dată "un comunicat important pentru țară".

Numeroase vedete și nume celebre precum Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu, Călin Goia, Randi sau solistul formației Trooper, Alin Dincă, s-au implicat în realizarea videoclipului de promovare al campaniei unde piesa principală ‘’Fata din vis’’ compusă de trupa Compact a fost adaptată în direcția mesajelor campaniei.  

 

Radioul este al doilea cel mai credibil canal media  în perioada pandemiei

Conform unui studiu realizat de EXACT Business Solution în perioada 2 – 20 aprilie a anului în desfășurare,  radioul este cel de-al doilea canal în topul încrederii românilor, votat în proporție de 60% și preferatul Generației Y (24 -37 ani). Studiul arată că radioul este companionul perfect în perioada de izolare și ilustrează beneficiile emoționale care îl clasează în topul preferințelor la nivelul țării. 78% dintre respondenți consideră că cel mai important beneficiu al radioului în perioada COVID-19 este acela de informare, 74% dintre români au declarat ca radioul le aduce o stare de bine/relaxare, iar 60% dintre respondenți nu se mai simt singuri atunci când îl ascultă.  

 

’’În această perioadă de criză, când totul se schimbă și noutatea devine un laitmotiv, radioul este alături de români fiind tool-ul care estompează la nivel emotional distanțarea socială. La 124 de ani distanță de la prima transmisie radio din istorie, pe fondul pandemiei COVID-19, Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează campania ‘’În vremea radioului’’, ca o celebrare a unuia dintre cele mai  populare mijloace de comunicare media. Ne bucurăm că am reușit să realizăm campania cu ajutorul celebrităților care s-au implicat într-un mod autentic și natural inițiativei, chiar din intimitatea locuințelor lor. Era un pas pe care l-am văzut normal după ce am primit și aprobarea publicului, în toată această perioadă de izolare, dificilă pentru majoritatea, să luăm în considerare faptul că radioul a fost companionul  ascultătorilor, de vreme bună sau vreme rea.’’,  declară Florin Ciobică (Managing Director AG Radio Holding).

 

În topul activităților preferate de români în perioada de izolare, ascultarea radioului a fost votată de peste 34% dintre aceștia. Având în vedere că oamenii și-au petrec majoritatea timpului în propria locuință, ei au ascultat pe o perioadă mai lungă de timp frecvențele radio.

PARTENERI CAMPANIE: Agenție: Circles Colab; Casa de producție: Hai-Hui Entertainment; Producție piesă: StartRec Studios.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related