Nu pune BOT-ul la toate traducerile

Nu pune BOT-ul la toate traducerile

Salut!

Sunt Andreea de la INTERACTIONS, lucrez de acasă de când nu știam să fac ciorbă de perișoare și da:

 

Dar n-o s-o fac! Stau cuminte, gândesc #ganduriizolate și vi le scriu vouă. În ediția de astăzi:

1. Mă abțin cu greu să nu mă tund. Măcar puțin, din breton. Am văzut că mulți simt la fel ca mine și internetul zice că e ok.

2. Dacă vrei o doză copioasă de râs, încearcă să activezi subtitrarea într-un video call pe Hangouts. Nouă ne-a ieșit ceva foarte dadaist și fără nici cea mai mică legătură cu ce vorbeam. Asta a înțeles Google din ce spuneam noi în română. Totuși, nu încerca asta în call-uri importante, bot-ul stă cam prost cu nervii, înjură ușor și dă vina pe tine:

3. Mă tot gândesc unde voi merge prima dată când se termină cu izolarea. Nu cred că va conta așa de mult destinația, aș vrea doar să fie la o distanța de 3 zile și 3 nopți de mers pe jos. Mi-e foarte dor de mers! Ah, parcă mă și văd:

 

4. Se pare că aversiunea inerentă față de risc și plăcerea de a spune "NU" au ajutat Generația X să se adapteze cel mai bine la situația prin care trecem acum. Generațiile Millennials și Gen-Z nu se descurcă la fel de bine. Totuși, Gen-Z interiorizează în acest moment unic (să sperăm!) al perioadei lor de formare unele valori fundamentale pe care le vor păstra toată viața.

5. Mi se pare că izolarea ne-a făcut mai creativi. Getty Museum Challenge este doar un exemplu. Preferatul meu e:

 

6. Am pete de pix pe aproape toți pantalonii de pijama. N-am mai pățit până acum.

7. Diana m-a inițiat în melodiile 8D. Și tu poți sa simți cum îți cântă Billie ba în urechea stângă, ba în urechea dreaptă. Cu căști, obligatoriu!

 

Izolarea nu ne face doar mai creativi, ci și mai productivi. După ce săptămâna trecută spuneam că la INTERACTIONS mâncăm certificări HubSpot Academy pe pâine, acum a venit și satisfacția: divizia noastră de automatizare va intra în topul partenerilor GOLD ai HubSpot. GG, team! Revenim cu vești.

Dacă ai râs la vreun link din acest articol, sigur era de la Irene. Mulțumim, Irene!

<3
Andreea

 _______________________
Andreea Stan este Account Director INTERACTIONS

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern. 

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran. 

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related