FEPRA International, in parteneriat cu Asociatia Planeta Verde, anunta lansarea proiectului ,,Responsabilitate Pentru Sanatate’’

FEPRA International, in parteneriat cu Asociatia Planeta Verde, anunta lansarea proiectului ,,Responsabilitate Pentru Sanatate’’

Consideram ca responsabilitatea sociala este unul dintre factorii determinanti in procesul de adaptare si recuperare al perioadei dificile pe care o traversam cu totii. Punem pe plan secund, in aceasta perioada, campaniile din informare si constientizare cu privire la colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje pe care obisnuiam sa le organizam pentru cetateni si ne ocupam de o alta categorie de cetateni, una vulnerabila, care are nevoie de suport pentru a trece cu bine aceasta grea incercare.

De aceea, FEPRA International, in parteneriat cu Asociatia Planeta Verde, anunta lansarea proiectului ,,Responsabilitate Pentru Sanatate’’, proiect gandit sa asigure o mai buna calitatea a vietii categoriilor vulnerabile sau functionarea in siguranta a unor institutii, pe perioada pandemiei.

Proiectul se desfasoara in perioada 21.04 – 31.05.2020, iar beneficiari sunt atat persoane fizice, cat si juridice, fie ca vorbim de centre de batrani, centre de plasament sau spitale suport COVID 19. Acestea ne pot contacta la adresa afisata mai jos, pentru a ne comunica nevoile pe care le au.  

Donatiile facute de companii mari din Romania sunt preluate de Asociatia Planeta Verde si FEPRA International, care se ocupa ulterior de tot ce inseamna depozitarea, ambalarea si distributia acestora donatii. De asemenea, implicit, FEPRA pune la dispozitie toate resursele logistice, operationale, umane si financiare necesare bunei functionari a campaniei.

Pana in acest moment au contribuit cinci companii: Interbrands, Muller, Izvorul Moieciu, VPK Packaging si Perutnina. Amintim ca orice companie se poate alatura acestui demers, prin donarea de produse, fie ca sunt materiale de protectie medicala sau produse alimentare.

Au fost donate si distribuite peste 10 mii de produse, printre care: combinezoane de protectie, masti de protectie cu rezerve, servetele si produse de igiena, alimente precum iaurturi si mezeluri, apa si ambalaje reutilizabile de carton pentru impachetarea coletelor.

Beneficiarii produselor sunt: Spitalul Municipal “Dr. Alexandru Simionescu” Hunedoara, Organizatia Umanitara CONCORDIA, Casa Buna (Voluntariat copii Ferentari), Ansamblul Social Crestin Magurele, Fundatia Star of Hope Romania, Asociatia Copii pentru Viitor, Asociatia Conil, Asociatia SANSA TA, Asociatia FDP Protagonisti in Educatie, Asociatia Maria Holtzhauser, Asociatia Hoffnung Romania, Asociatia Vreau si Eu sa Merg,  Asociatia pentru Sprijinul Copiilor cu Cerinte Speciale Dr. Katz, Asociatia Sindrom Down Bucuresti, Centrul de Studii Juridice pentru Drepturile Omului,  Asociatia Culturala Tonic Production.

 

,,Cultura noastra organizationala ne-a invatat sa privim responsabilitatea ca pe un mod de viata. Iar responsabilitatea vine la pachet cu dezvoltarea durabila si sustenabilitatea, principii dupa care se ghideaza exclusiv compania noastra, inca de la inceput. Pana acum, principala noastra responsabilitatea a fost aceea de a educa oamenii si de a-i informa cum sa faca corect colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje. Acum, schimbam usor directia si ne indreptam responsabilitatea pentru a oferi ajutor material acelor oameni care au mare nevoie de el. Si am reusit asta ajutati de alti oameni, respectiv de partenerii nostri, care au dat dovada de empatie si solidaritate atunci cand le-am prezentat initiativa. Printr-un efort comun, am reusit sa implementam intr-o perioada scurta acest proiect care vine in sprijinul oamenilor vulnerabili sau a celor care salveaza vieti. Le multumim tuturor celor care s-au implicat in proiect!’’, a declarat Sorina Banica, Director de Marketing si Comunicare FEPRA International.

 

,,Suntem bucurosi sa facem parte din acest proiect. Pentru ca responsabilitatea inseamna empatie, solidaritate si implicare in momente si situatii cheie. Iar acum, traversam un astfel de moment. Speram ca la incheierea perioadei dificile pe care o traversam acum, cetatenii si companiile, intr-un numar cat mai mare, sa adere la acest concept al responsabilitatii sociale’’ , a declarat Mihaela Papazu, Director General al Asociatiei Planeta Verde.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related