Plini de energie in sprijinul copiilor defavorizati: VARTA doneaza 1 leu din fiecare blister de baterii vandute catre Asociatia Speranta Pentru Copii Brasov, Organizatia Umanitara Concordia si Fundatia eMAG pentru Educatie

Plini de energie in sprijinul copiilor defavorizati: VARTA doneaza 1 leu din fiecare blister de baterii vandute catre Asociatia Speranta Pentru Copii Brasov, Organizatia Umanitara Concordia si Fundatia eMAG pentru Educatie

Inca de la inceputul anului 2019, grupul VARTA AG s-a preocupat de bunastarea copiilor si a tinerilor adulti lansand in Europa initiativa caritabila VARTA Helps. VARTA a devenit partener al diverselor asociatii europene care lupta pentru combaterea malnutritiei si a inegalitatii sociale in tarile in curs de dezvoltare. In Romania, anul 2020 a reprezentat debutul campaniei VARTA Helps, primii parteneriate pe plan local fiind incheiate cu Asociatia Speranta Pentru Copii Brasov, Organizatia Umanitara Concordia si Fundatia eMAG pentru Educatie.

Credem că fiecare copil are un drept de bază în a se simți iubit, susținut și în siguranță. Și că, prin VARTA Helps și partenerii noștri locali, putem face posibile acest lucruri pentru un numar cat mai mare de copii.

Asociatia Speranta pentru Copii a reusit in ultimii 10 ani sa schimbe in bine viata a peste 1000 de copii, sa renoveze 5 saloane in spitalele de copii, sa modernizeze 3 centre de plasament, sa organizeze tabere la marea neagra pentru copiii singuri si sa le fie alaturi copiilor aflati in situatii dificile.

Prin proiectul VARTA Helps desfasurat cu sprijinul partenerilor nostri din retail – Selgros, Cora, Kaufland si Remarkt, VARTA isi propune sa contribuie la finalizarea Centrului Speranta de la Tarlungeni de care vor beneficia multi copii in nevoie.

Programul ”Nouă ne pasă” al fundației eMAG a fost lansat inițial (2014) ca o serie de acțiuni prin care ofereau resursele necesare pregătirii școlare unor comunități cu posibilități restrânse. În 2016 a fost definit un mod de intervenție unitar prin implementarea de centre after-school în zone rurale. În prezent, funcționează 24 de centre after-school în care 800 de copii se pregătesc pentru a putea finaliza cel puțin ciclurile de învățământ obligatoriu.

Pentru anul școlar 2020-2021 au fost depuse 138 de propuneri pentru înființarea de centre after-school in Romania, propuneri înaintate de catre profesori și învățători din toata Romania. Impreuna cu partenerul nostru- reteaua de magazine Flanco – VARTA isi doreste sa ajute ca toate aceste propuneri sa devina realitate.

CONCORDIA este o organizație neguvernamentală internațională, independentă, dedicată sprijinirii copiilor, tinerilor și familiilor aflate în nevoie, spre o viață mai independentă și mai responsabilă. Proiectele lor se derulează în București, Ploiești și Ariceștii Rahtivani, Județul Prahova, și se adresează unui număr de peste 2.000 de persoane în fiecare an.

Prin Campania VARTA Helps desfasurata in reteaua OMV Petrom ne propunem sa le usuram obiectivul de a arata ca, intr-adevar, copilaria nu trebuie sa fie doar un vis.

VARTA incearca in acest mod sa aduca o contributie directa in sprijinul acelora care sunt atat de dependenti de ajutorul comunitatii pe termen lung: copiii – pentru ca ei sunt viitorul nostru.

Pentru ca ne dorim sa oferim clientilor nostri doar experiente de calitate am ales ca vedeta a campaniei VARTA Helps cea mai puternica baterie VARTA. Dezvoltată în special pentru utilizarea în dispozitive cu consum marit de energie, echipamente computerizate sau lanterne, VARTA LONGLIFE Power oferă energia puternică necesară pentru dispozitivele cu un consum mare de energie.

 

VARTA AG produce și comercializează un portofoliu cuprinzător de baterii, de la micro-baterii, baterii de uz casnic, sisteme de stocare a energiei până la soluții de baterii specifice clienților pentru o varietate de aplicații și, în calitate de lider tehnologic, stabilește standardele industriei în domenii importante. În calitate de companie mamă a grupului, operează în segmentele de afaceri „Microbatteries & Solutions” și „Household Batteries”.

Segmentul „Microbaterii și soluții” se concentrează pe afacerea OEM pentru microbaterii și pe pachetul de baterii litiu-ion. Prin cercetare și dezvoltare intensă, VARTA stabilește standarde globale în sectorul microbateriilor și este un lider inovator recunoscut pe piețele importante de creștere a tehnologiei litiu-ion și a bateriilor primare pentru aparate auditive. Segmentul „Baterii de uz casnic” cuprinde activitatea de baterii pentru clienții finali, inclusiv baterii de uz casnic, acumulatori, încărcătoare, energie portabilă (power bank-uri) și lanterne, precum și dispozitive de stocare a energiei.

Grupul VARTA AG are în prezent aproape 4.000 de angajați. Cu cinci unități de producție și fabricație în Europa și Asia, precum și centre de vânzare în Asia, Europa și SUA, filialele operaționale ale VARTA AG sunt active în prezent în peste 75 de țări din întreaga lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related