Dar tatii?

Dar tatii?

Viziunile publicitare sunt impartite zilele astea. Daca unele companii accentueaza partea intunecata a momentului, printr-o muzica apocalipitica, cu crampeie de optimism la final, altele merg pe linia zen de la inceput. Dau cu ignore dramatismului, trecand cu sapun peste tot ce ar putea strica vibe-ul celor din fata laptop-ului.

Dove Men e din a doua categorie de business, iar ultima campanie Dad On e fix in zona aia. Influentii tati apar in multe ipostaze alaturi de copiii lor, pentru a face mai placuta domicilierea obligatorie din ultimele luni. Se strang si bani pentru familii cu problema, ceea ce intra la + -ul ala din brand.

Campania facuta de Ogilvy Toronto ruleaza in State si a venit cu rezolvari pentru toate, de la invatatul la distanta, la spalatul mainilor cu DJ Khaled sau fitness cu pustiul pe post de gantera.   

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related