[Noul context] Olga Abramescu: La Shutterstock se contureaza nise noi, cum ar fi content educational, DIY cooking si bricolaj

[Noul context] Olga Abramescu: La Shutterstock se contureaza nise noi, cum ar fi content educational, DIY cooking si bricolaj
Photo by MHNPictures

Modelul de business Shutterstock presupune de cativa ani, reselleri locali in pietele mari, care sa personalizeze experientele de lucru, dincolo de e-commerce-ul rece, fara interactiune umana. Reselleri locali Shutterstock Romania (si Bulgaria) sunt parte dintr-un grup ceh cu sediul la Praga. Am discutat cu Olga Abramescu, Managing Director Shutterstock si Profimedia Romania, care a format echipa incepand de acum 2 ani, in prealabil fiind la Getty Images.

Olga considera ca in noul context, brandurile actioneaza in moduri diferite, in functie de cultura organizationala si resurse. Mai rapid sau mai lent, cu curaj sau din contra, ezitant.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related