Articole care fac referire la Noul context
Afaceri de 250.000 de euro pe fondul contextului pandemic pentru BeeFast, serviciu de curierat super rapid și mobilitate pentru magazine online
[Noul context] Lucian Bădilă: Ca să știi ce vor clienții, trebuie să fii lângă ei, pe stradă, în magazine. Să vorbești cu ei
[Noul context] Valentin Bolboaca: În această perioadă, s-a văzut cel mai clar cine sunt cei care gândesc pe termen lung și au o viziune clară
[Noul context] Florin Mare: Urmează o intensificare a comunicării de brand. O consolidare a imaginii brandurilor prin acțiuni foarte puțin comerciale
[Noul context] Luiza Domnisoru: Este o trecere treptată spre un mod nou de interacționa, de a comunica. O adaptare pas cu pas
[Noul context] Andrei Stoica: Poate cel mai important client al nostru în perioada asta am fost chiar noi
[Noul context] Ciprian Susanu: Am sărit multe etape în direcția digitalizării și a rolului tehnologiei, etape care într-un alt context ar fi durat 3-5 ani
[Noul context] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Brandurile și-au potolit dorințele arzătoare de a arunca hiperbole în dreapta și în stânga
[Noul context] Mihaela Rus: Paradigma comunicării s-a schimbat. Nu vorbim cu consumatori, ci cu oameni. Cu frici, cu nesiguranțe, cu precauții
[Noul context] Alina Coroi: Departamentul de știri rămâne în prima linie de luptă cu pandemia, cu dezinformarea și cu propaganda politică
[Noul context] Bogdan Sirbu: Clientii au fost din toate categoriile. Unii au oprit comunicarea si au limitat expunerea, altii au marit bugetele
[Noul context] Crina Alexe: Constrânși de împrejurări să privim în interiorul nostru, vom înțelege mai bine ce se întâmplă în exterior
[Noul context] Serban Enache: Este o ocazie buna sa se produca reforme care nu s-au produs in ultimii 20 de ani
[Noul context] Dragos Gurarosie: Alternativa nu o reprezinta online-ul. Pe online n-ai emotia si atmosfera festivalurilor
[Noul context] Doru Chirica: Exista riscul sa ajungem foarte curand la saturatie, pentru ca s-a creat un dezechilibru intre online si offline
[Noul context] Simona Stoica: Ne transferam dintr-o stare “comerciala” intr-una cu valoare. Avem de-a face cu o pandemie. Nu cu un brief
[Noul context] Tudor Hristescu: Impactul pandemiei asupra industriei productiei video s-a resimtit instantaneu
[Noul context] Simona Hancu: Comunicarea la intersectia dintre industrii poate crea proiecte frumoase
[Noul context] Olga Abramescu: La Shutterstock se contureaza nise noi, cum ar fi content educational, DIY cooking si bricolaj
[Noul context] Cristian Gomoi: Vedem piata de live events in 2021/2022 ca pe John Snow in sezonul 6 din Game of Thrones
[Noul context] Edina Constantinescu: Observam cresteri ale audientei pe canalele noastre de divertisment inspirat din realitate
[Noul context] Dorin Andrei: In perioada aceasta se pot pune bazele unor campanii mult mai creative in care consumatorul sa fie eroul principal
[Noul context] Mihai Bitu: Magazinele online cresc constant in perioada asta, cel putin asta ar trebui sa fie un trend general al pietei
[Noul context] Mihai Puținelu: Normalitatea este și a fost aceeași întotdeauna, noi o privim diferit
[Noul context] Raluca Ene: Ne asteapta miscari tectonice in ceea ce priveste modul in care ne gandim business-urile in aceasta industrie
[Noul context] Marian Șeitan: Exista de multi ani tehnologii noi care sunt blocate de elefantii din industrii
[Noul context] Nicoleta Bujor: Oamenii caută oameni, dintotdeauna. Am avut nevoie de un declic emoțional ca să înțelegem toți asta
[Noul context] Alexandru Paius: Este vizibila o “goana” dupa idei de cauze, dar nu toate sint relevante pentru brandurile respective
[Noul context] Răzvan Cliza: E important să înțelegem cu toții cum ne putem folosi de tehnologie pentru a înlocui ceea ce nu mai poate fi realizat în echipe mari
[Noul context] Monica Măgureanu: Le recomandăm tuturor să asculte mai mult, mai atent, omul și nu consumatorul
[Noul context] Viorel Chesaru: Clientii ne cer solutii care sa acopere lipsa filmarilor exterioare, de aici si cererea mai mare pentru animatii
[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii
[Noul context] Elena Rapiteanu: Este momentul perfect ca brand-urile sa prioritizeze bunastarea consumatorilor in defavoarea castigurilor rapide
[Noul context] Adrian Enache: Trebuie să conștientizăm că nu mai este ”o criză”. Este o nouă realitate, cu adevărat diferită
[Noul context] Alin Dumitru si Liviu Dinu: Sunt tendinte timide in acest moment de a tranzita catre CG si animatie
[Noul context] Alma Andreescu: Suntem blocati din punctul de vedere al filmarilor. Facem animatii, GIF-uri informative sau haioase
[Noul context] Adrian Preda: A început faimosul război de la început de secol. Nu e cum ni-l imaginam și cum ne rugam să nu se întâmple, dar e aici
[Noul context] Cornelia Chirnogea: Lumea noastră este în schimbare, iar revenirea va fi un lung exercițiu de înțelegere
[Noul context] Motto de criza de la Ana Stanel si Delia Margarit: Fa rai din ce ai sau macar ai grija sa nu devina iad
[Noul context] Marius Davidoni: Ca in toate situatiile de criza, inevitabil se naste un “razboi” pentru supravietuire


![[Noul context] Anca Rarău: Vremea comunicării strict comerciale a apus demult](https://media.iqads.ro/2020/06/pjimage11-cover-410.jpg)
![[Noul context] Andrei Tanase: Am creat un ghid de procedura pentru toate proiectele video următoare](https://media.iqads.ro/2020/05/hnpul7q8-cover-410.jpg)
![[Noul context] Gabriela Negulescu: Va trebui sa gandim altfel amenajarea spatiilor de evenimente](https://media.iqads.ro/2020/05/gabriela-neculescu-cover-410.jpg)

![[Noul context] Svetlana Japalău: Viitorul se întâmplă azi](https://media.iqads.ro/2020/04/svj-cover-410.jpg)
![[Noul context] Dana Nae Popa: Peste noapte ne-am trezit într-un film SF extrem de prost. O parte dintre clienți ne-au spus că trebuie să reconfigurăm totul](https://media.iqads.ro/2020/04/dana-nae-popa-owner-managing-director-pastel-cover-410.jpg)
![[Noul context] Georgiana Dragomir: Fiecare brand a gasit o modalitate creativa sa fie solidar](https://media.iqads.ro/2020/04/georgiana-dragomir-cover-410.jpg)
![[Noul context] Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu: Etica trebuie să fie o constantă în comunicare, nu numai în perioada asta, după care să uităm iar](https://media.iqads.ro/2020/04/colaj-plurivox-cover-410.jpg)









