Rockit Conference - un eveniment online cu impact

Rockit Conference - un eveniment online cu impact

A 9-a ediție Rockit Conference, organizată pentru prima dată în format exclusiv online, a unit 42 de speakeri regionali și internaționali din 9 domenii. Evenimentul a devenit un maraton online de cele mai actuale soluții, inspirații și tehnici în perioada COVID-19. Conferința Rockit din acest an a devenit ediția cu cel mai mare impact până în prezent la nivel regional și adus un interes sporit față de eveniment în comunitatea globală.

Perioada COVID-19 a adus și aduce în continuare multe incertitudini, iar agenda 2020 pentru unii a devenit o călătorie în spațiul necunoscut. O astfel de călătorie a fost și evenimentul Rockit din această primăvară pentru organizatorii acesteia. Însă, în loc să analizeze dificultățile, aceștia și-au concentrat eforturile pe găsirea soluțiilor digitale în mai multe domenii de afectate de pandemie.

 

”Această ediție a Rockit Conferince a depășit așteptările noastre. Decizia a continua din offline în online-ul a adus multe avantaje, unul fiind că am reușit să conectăm de 2 ori mai mulți speakeri. Sunt foarte mândru și pentru numărul de speakeri din Moldova, dar și calitatea înaltă a prezentărilor”, dezvăluie Artur Gurău, manager de proiect Rockit Conference și Head of Product Unit at Digital Communication Network.

 

În perioada 8-9 mai, pe scena virtuală Rockit Conference au urcat 42 de speakeri regionali și internaționali, un număr dublu față de cel planificat inițial. Maratonul online a unit experți internaționali și regionali precum Sramana Mitra (One Million by One Million), Akilnathan Logeswaran (Facebook), Yurii Hladkyi (GRAPE), Dragos Stanca (Upgrade 100 și THINKDIGITAL), Zain Velji (Northweather) și Dmitrii Voloshin (SIMPLAS), Mariana Dahan (World Identity Network), Diana Stafie (FutureStation) și mulți alți speakeri remarcabili. Participanții Rockit au avut posibilitatea să interacționeze și să adreseze întrebări speakerului preferat în cadrul Telegram Rockit Conference.

În cele 2 zile de conferință online, evenimentul a fost transmis live 21 de ore. Timp de 48 de ore ale desfășurării evenimentului numărul de vizualizări a depăși cel de 160 de mii, iar numărul persoanelor înregistrate pentru eveniment pe site-ul oficial Rockit Conference 2020 a trecut peste 1600 de persoane. În cadrul conferinței, în acest an pentru prima dată au fost conectați speakeri din 9 domeni: antreprenori, startup-uri, afaceri, industria creativă, dezvoltare de conținut, media, educație, sănătate și smart living.

 

Dorința de a crea o platformă pentru parteneriate regionale a motivat organizatorii să creeze evenimentul cu acces liber pentru toți doritorii de a-și găsi propria soluție pe timp de pandemie. Astfel, pentru a oferi posibilitatea a de revedea sau descoperi informații utile celor care nu au reușit să se conecteze în timpul evenimentului, conferința integrală, cât și prezentările video separate pot fi vizualizate pe contul YouTube Digital Communication Network.

De asemenea, în acest an, a fost introdus pentru prima dată un nou principiu de voting în cadrul ceremoniei Rockit Awards. Fiecare profesionist din industria creativă a avut posibilitatea să se auto-nominalizeze sau să recomande pe colegii de breaslă care, după părerea sa, merită să fie recunoscuți. Votingul avut loc fără să existe listă prestabilită sau un juriu, prin aplicația, VoteMe.App, iar câștigătorii au fost anunțați pe 9 mai seara. În cadrul decernărilor Rockit Awards din scena virtuală au cântat Cosmos în Buzunar, Limonique și Denorm.

Rockit Conference a fost lansată în 2014, fiind dedicată educației, comunicării și transformării digitale. Unul dintre misiunile conferinței este de a crea o comunitate unită pentru a susține tinerii lideri, a aduce impact și soluții alături de experți și colegi internațional.

Evenimentul este organizat de către Rockit Academy și Digital Communication Network cu susținerea Biroului pentru Educaţie şi Cultură al Departamentului de Stat al SUA, Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernului Suediei în cadrul Proiectului ”Dezvoltarea Centrului de Excelență în Domeniul TIC”, UNICEF Moldova, Tekwill, Moldova IT Park, implementat de Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related