Publicis Groupe România a dezvoltat in-house două produse pentru clienții săi

Publicis Groupe România a dezvoltat in-house două produse pentru clienții săi

Strategic Daily Bulletin și White Papers conțin informații complexe, analize și evoluții din piață în contextul actual, concepute pentru a sprijini clienții cu date concrete, din surse de încredere pentru decizii rapide și informate

Publicis Groupe România (Grupul), cel mai mare grup de comunicare din România, pune la dispoziția clienților și partenerilor săi două produse noi, cu informații la zi despre evoluția comportamentului consumatorilor sau impactul agendei publice asupra consumului de media pentru a oferi un context actual cât mai bine articulat pentru luarea deciziilor rapide.

Produsele - “Strategic Daily Bulletin” și “White Papers” - conțin informații esențiale pentru business-urile clienților în această perioadă, fiind actualizate periodic cu cele mai noi informații din piață în contextul Covid-19. Cele 42 de ediții Daily Bulletin și două ediții White Papers au ajuns la peste 800 de persoane, clienți și parteneri - de la CEO la brand manageri, directori financiari sau de achiziții din peste 20 de industrii diferite precum: Retail, FMCG, Farmaceutice, Auto, Banking, Telecom, Electronics, etc.

 

Publicis Groupe România – Inovație în dezvoltarea de produse proprii

Plecând de la premisa că informarea în contextul Covid-19 este deosebit de importantă pentru fiecare afacere, Grupul a pus la dispoziția clienților și partenerilor săi produse dezvoltate in-house – rapoarte business-focused – oferind astfel o radiografie completă a acestei perioade. Documentele pot fi accesate de clienți de pe platforme desktop sau mobil, oricând, de oriunde, devenind de cele mai multe ori baze pentru decizii de business sau de comunicare.

Ștefan Iordache, COO Publicis Groupe România:

Pentru unele organizații, supraviețuirea pe termen scurt este un lucru important în prezent. Alții se concentrează la cum se vor repoziționa imediat ce vor trece de această perioadă. Deși incertitudinea predomină, să fii informat a însemnat mereu să ai un avantaj și să poți lua decizii argumentate concret. De aceea, la Publicis Groupe România am dezvoltat instrumente care vin în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, care conțin informații complexe, pentru a avea o înțelegere cât mai bună a ceea ce se întâmplă zilnic în România. Ele au fost foarte bine primite de către clienți și feedback-ul lor ne determină să continuăm.

 

Strategic Daily Bulletin

Strategic Daily Bulletin a apărut la începutul crizei, în urmă cu două luni, din nevoia de a oferi noutăți zilnice despre situația actuală, știri pozitive, tendințe privind comportamentul consumatorului, informații financiare sau articole inspiraționale. Este un produs care a fost actualizat în fiecare zi, cu cele mai relevante informații de pe piață. Printre secțiunile raportului, se află și cea dedicată comportamentului consumatorului, care prezintă evoluția acestuia încă de la începutul primelor semne de Covid-19 în țara noastră. Ulterior încetării stării de urgență, frecvența lui s-a redus la săptămânal.

 

Evoluția comportamentului consumatorului

Deoarece aceasta a fost una dintre primele nevoi identificate ale clienților, echipa Publicis Groupe România a început o analiză detaliată a comportamentului consumatorului în această perioadă. În această categorie s-a urmărit volumul mențiunilor și interesul pentru epidemia de Covid-19, discuțiile care se creează în jurul acesteia, dar și subiectele cheie și cele mai frecvente teme în rândul menționărilor de Covid-19. 

 

White Papers

În continuarea Daily Bulletin, Grupul a venit cu un nou produs – White Papers – un ghid esențial de recomandări pentru branduri ce oferă clienților atât rapoarte, cât și informații detaliate despre contextul de business, tendințe în comunicare, recomandări și idei despre pașii ce pot fi urmați în situația actuală. Aceste materiale sunt radiografii ale industriilor Auto, Bere, Finanțe, FMCG Food, FMCG non_Food, Oil & Gas, Retail sau Telecom. Fiecare raport prezintă contextul de business general dar și specific pentru fiecare industrie, schimbări macro globale și locale, contextul de comunicare din România, reacția brandurilor la situația globală și recomandări, idei pentru momentul depășirii crizei. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related