Articole care fac referire la Publicis Groupe
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Publicis Groupe
Data Intelligence by Publicis Groupe Romania devine TikTok Marketing Partner, punând la dispoziția brandurilor instrumente avansate de analiză și măsurare prin Media Mix Modeling
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
Publicis Media România – pentru al patrulea an consecutiv, liderul pieței de media din România, conform COMvergence 2024
Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani
Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025
Românii de Paște: între tradiție, bucuria mesei în familie și presiunea prețurilor. Studiu Starcom România: cum s-au reflectat obiceiurile de consum în alegerile românilor de Paște 2025
Performics intră pe piața din România cu soluții inovatoare de marketing digital, susținute de Publicis Groupe. Brandul global aduce pe piața locală expertiză din piețele mari, tehnologii avansate și o abordare integrată cu rezultate superioare
[AIdea] Ana Deacu: Dacă AI-ul ar fi un coleg, l-aș descrie ca fiind unul neobosit, mereu dispus să ofere ajutor în sarcinile repetitive, însă a cărui muncă ar trebui verificată constant de un superior
Moment special la premiera de gală „Hoții de subiecte”: actrița Karina Jianu a primit „premiul anual pentru Originalitate interpretativă” oferit de Margareta Pâslaru
Barbara Grabiwoda numită Chief Commerce Strategy Officer pentru Publicis Groupe Central & Eastern Europe
Publicis Groupe România și Publicis Sapient Tremend România: Under One Roof pentru inovație și performanță
Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE
Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice
Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Ioana Mihai: Vreau sa normalizez coliva ca desert romanesc prin extinderea momentelor de consum si adăugarea de ritualuri proprii. Si prin foarte mult umor
Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi vizionat într-o serie de proiecții speciale urmate de discuții, în București și în țară
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi văzut de vineri în cinematografele din peste 30 de orașe din țară







































