[Gif Art] Andreea Diana Chiriac: Optimismul nu este uncool și în momentele de incertitudine este o alegere curajoasă

[Gif Art] Andreea Diana Chiriac: Optimismul nu este uncool și în momentele de incertitudine este o alegere curajoasă

Suntem pe ultima sută de centimetri cu a doua etapă Uninterrupted GIF Festival by gloDoar azi mai puteti vota cele mai fresh gif-uri din festivalul de artă digitală. Expoziția de gif art așteaptă voturile voastre până la ora 23.59. Noi continuăm să vorbim cu participanții despre drumul lor artistic, procesul de creație, artă și gif. 

Andreea Diana Chiriac a crescut printre albume de pictură colecționate de mama și fascinată de pasiunea tatălui ei pentru cinematografia de autor. Nu s-a putut decide deloc dacă îi plac mai mult cuvintele sau imaginea, așa că a muncit de două ori mai mult. S-a înscris la Uninterrupted GIF Festival by glo pentru că s-a gândit că experiența îi va fi de folos. 

A rezultat o execuție simplă cu un mesaj clar: păstrează-ți mintea fresh și ține-te departe de prejudecăți și de idei învechite.

 

Scurtă biografie   

Sunt Andreea, sunt din București și niciodată nu m-am putut decide dacă îmi place mai mult cuvântul scris sau limbajul vizual. Așa că, nu am făcut-o. În schimb, am muncit de două ori mai mult. În primul rând, exclusiv drept copywriter și content writer atât pentru clienți, cât și pentru agenții, iar acum, ca și motion designer. A fost oricum, dar nu ușor - dacă devine ușor, faci ceva greșit. :)

 

Relația cu arta

Am crescut printre albume de pictură colecționate de mama și fascinată de pasiunea tatălui meu pentru cinematografia de autor. Curiozitatea a dus lucrurile mai departe. Am început să desenz, să aplic principii de design și de animație dar și să folosesc paleta de culori pentru a comunica emoție.

Până acum, am reușit să fac asta prin diverse proiecte personale și colaborări. Spre exemplu, în cadrul IAA Young Professionals, am creat animații plecând de la designul conceput de colegii mei.

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo    

Ideea de GIF Festival m-a câștigat. Apoi, experiența în sine m-am gândit că va fi folositoare, așa că m-am apucat de treabă.

 

Înscrierea și procesul de creație   

Am plecat de la brief și am început cu creionul pe hârtie. După mind mapping, câteva referințe și schițe, ideea a prins contur. A rezultat o execuție simplă cu un mesaj clar: păstrează-ți mintea fresh și ține-te departe de prejudecăți și de idei învechite.

 

Brief

Odată ce am găsit ideea, elementele mi s-au părut permisive și ușor de integrat.

 

Dificultăți 

A trebuit să am în vedere anumite limitări tehnice și să simplific “coregrafia” finală.

 

Ce transmiți juriului și publicului  

Optimismul nu este uncool și în momentele de incertitudine este o alegere curajoasă.

 

Intersecția artei cu digitalul    

În era digitală, artiștii explorează și stăpânesc cele mai noi tehnologii. Inspirația vine din cele mai neașteptate locuri și creațiilor li se conferă o importanță culturală modernă.

 

Menirea gif-urilor 

Ideea de a crea un GIF a format o întreagă cultură în jurul ei. Iar pe măsură ce intră în mainstream, ele intervin tot mai mult în modul în care comunicăm unii cu alții.

[Toate lucrările înscrise în competiție le poți vedea și vota aici]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related