Cele mai fresh gif-uri din tara sunt aici. Cele 15 lucrari finaliste din Uninterrupted GIF Festival by glo

Cele mai fresh gif-uri din tara sunt aici. Cele 15 lucrari finaliste din Uninterrupted GIF Festival by glo

Zeci de artisti au experimentat, au testat, au urmarit inspiratia in cele mai neasteptate locuri, au creat, au invocat muzele tacute, au baut multe cafele, si au adus la lumina 135 de gif-uri suprinzatoare. Timp de o luna, expozitia Uninterrupted GIF Festival by glo a crescut, in fiecare zi, cu pinguini, frigidere suprarealiste, portaluri inspre alte universuri, calatorii, evadari marine sau spatiale. Si, mai ales, cu aportul, talentul si inspiratia creatorilor din cele mai diverse domenii: de la arhitectura, scenografie sau film, la educatie, pictura, design sau muzica.

Apoi, juriul a privit atent, a evaluat si a notat.
Publicul a votat lucrarile preferate.
Iar noi anuntam acum cele 15 lucrari finaliste, cele mai bune dintre cele mai bune, care vor merge in etapa urmatoare a competitiei, marea finala. 

 

In ritm cu prospetimea

La intersectia dintre arta si gif este miscarea. Iar miscarea da ritm. Iar ritmul creeaza povestea.
Si tot asa, intr-un cerc mereu freh al creatiei, s-a format expozitia Uninterrupted GIF Festival by glo.

Tema competitiei a fost urmatoarea: 
Concurentii trebuiau sa exprime prospetimea “Forever Fresh” intr-un endless loop atat de visually pleasing, incat publicul ar putea sa il priveasca on and on and on.

135 de lucrari valide au fost inscrise in competitie, timp de o luna. 
Participantii au creat lucrari care mai de care mai fresh, chiar daca unii nu mai facusera niciodata un gif pana atunci.
Arta, insa, isi cauta in fiecare epoca modalitati noi de exprimare. Iar prezentul vine cu propriul limbaj si propriile subiecte de conversatie. 

Dupa ce inscrierile s-au terminat si publicul a votat lucrarile preferate, juriul le-a evaluat in functie de criteriile briefului. 

Asa ca (pam pam tobe imaginare gif cu confetti fete zambitoare): iata topul celor 15 gif-uri finaliste ale competitiei.

 

Cele 15 lucrari finaliste sunt:

Locul 15 - Keep Fresh

 

Locul 14 - Next Level

 

Locul 13 - Unnamed

 

Locul 12 - Fresh out the box

 

Locul 11 - Unnamed 1

 

Locul 10 - Fresh summer 2

 

Locul 9 - Cooling Waves

 

Locul 8 - Unnamed 2

 

Locul 7 - perpetuum chill

 

Locul 6 - SAY MY NAME

 

Locul 5 - SAY MY OTHER NAME

 

Locul 4 - Fresh summer 1

 

Locul 3 - Summer Joy

 

Locul 2 - Infinite glow

 

Locul 1 - endless e-motion

 # Gif Art

NR: Asteptam un semn de la autorii lucrarilor  finaliste pe TheCreator@IQads.ro a.i sa stabilim detaliile livrarii premiilor.

Intregul clasament este aici.

 

Juriul: Lucrari excelente, bine executate si fresh ca abordare

Si acum sa vedem ce parere are juriul Uninterrupted GIF Festival by glo despre lucrarile inscrise in competitie. 

Multe din lucrari mi s-au parut super misto, mi-a fost foarte greu sa le departajez.
Am vazut atat de multe stiluri, de la colaje la 3d-uri, de la ilustratii la typography, spune Mario Niculae

Am incercat sa nu imi fac nici un fel de asteptare si am fost foarte placut surprinsa de multe dintre idei. 
Mi-au placut propunerile care surprind prin idee si prezinta o buna executie grafica, spune Bianca Dumitrascu

Excelente, cele mai multe au fost bine executate si fresh ca abordare. 
Au fost cateva care mi-au placut  foarte mult ca si compozitie, tehnica si executie. 
In mare am fost placut impresionat, marturtiseste Alex Nimurad

 

Premii 

Autorii celor 15 gif-uri finaliste vor primi fiecare cate o tableta grafica.
Si apoi vor intra in urmatoarea etapa, unde vor primi votul comunitatii IG glo_romania pentru podium.

Castigatorii vor fi incununati de faima, like-uri, inimioare si premii dupa cum urmeaza:

Locul 1: 1000 eur
Locul 2: 800 eur
Locul 3: 500 eur

 

Premii speciale IQads

Pentru anuntul acesta, avem iar nevoie de tobele imaginare. Pam pam pam pam.
Si de un gif care sa exprime entuziasmul (dar asta intr-un episod viitor TheCreator):

Pentru ca expozitia de gif art a intrecut toate asteptarile - si ale noastre, si ale juriului si ale publicului - iar lucrarile inscrise au fost cu adevarat exceptionale, noi, la IQads am vrut sa premiem mai mult de 15 gif-uri. Asa ca ne-am intins la 30. Si le oferim premii speciale de promovare  pentru autorii lor si work-ul lor.

IQads va gazdui, va pune in valoare si va promova portofoliile creatorilor celor mai bune 30 de gif-uri din competitie. Ei vor avea si un cont de acces full pe 2 ani la IQads. 

NR: Asteptam un semn de la autorii lucrarilor din TOP 30 pe Contact@IQads.ro a.i sa stabilim detaliile.

 

Ce urmeaza?

Lucrarile finaliste au fost stabilite prin Votul Juriului (70%) si al Publicului (30%).
Acum, cele  mai apreciate 15 lucrari merg in finala.

Intre 28 iunie si 2 iulie se vor stabili castigatorii competitiei prin Votul comunitatii IG glo_romania.

Anuntul castigatorilor va fi facut pe 5 iulie.

Reamintim timeline-ul competitiei:
Perioada de desfasurare a competitiei este 19 mai - 5 iulie 2020, cu urmatoarele etape:

  • Perioada de inscrieri s-a incheiat: 19 mai – 19 iunie 2020
  • Stabilirea finalistilor prin votul juriului (70%) si al publicului (30%) tocmai s-a terminat.
    Acest vot a stabilit topul inscrierilor si primele 15 cele mai apreciate lucrari merg in finala.
  • Stabilirea castigatorilor prin Votul comunitatii IG glo_romania: 28 iunie – 2 iulie
  • Anuntul castigatorilor va fi facut pe 5 iulie.

Noi le multumim tuturor participantilor pentru senzationala expozitie de gif art pe care au creat-o impreuna, le uram succes in etapa urmatoare finalistilor si speram ca am reusit sa aducem un vibe bun de inceput de vara anul acesta, prin festivalul nostru de arta digitala. 

 

glo

glo este e o alternativa la fumatul traditional destinata persoanelor peste 18 ani, cu potential redus de risc.
glo e despre experimentare constanta si satisfactie with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo ofera consumatorilor sai satisfactia unica a tutunului incalzit, amplificata prin tehnologia inovatoare glo.  

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune


Comentarii

Alexandru Gheorghe
acum 2 saptamani
a fost asa grea jurizarea asta incat un participant are 2 lucrari LA FEL in top 15. :))) nici cu random.org nu iesea asa rau:))) juriul a citit brieful?
Marius Cristea
acum 2 saptamani
salut, Alexandru / ii raspundeam Alexandrei pe FBK la aceasi observatie / reiau aici.

Sunt 3. Si e firesc. Juriul si publicul au evaluat lucrari, nu persoane. Avem Top 15 lucrari. In competitiile IQads/TheCreator juriul va evalua si judeca intotdeauna work-ul, nu persoana. Fix ca in orice festival. Si opus oricarui concurs de Miss/Mister.

Suntem convinisi ca asa e normal. marius / marius@iqads.ro

Silvia Horobeanu
acum 2 saptamani
1.intrebarea nu e de ce au fost alesi participanti cu mai multe lucrari, ci de ce sunt identice?

2. juriul a avut vot decisiv in ceea ce priveste alegerea lucrarilor, avand in vedere ca notarea lor a contatat 70%

3. comparatia cu miss, cred eu ca este putin irelevanta, avand in vedere intrebarea: de ce sunt lucrari identice?

Marius Cristea
acum 2 saptamani
buna, Silvia

1. nu sunt identice.

2. da, a avut 70%, cum am anuntat de la inceput.

3. explicam la 1.

Pulik Franaru
acum 2 saptamani
Ce prosteala! Mare noroc că nu a apărut pick-up-ul

cu ochi pe egalizator in 15 nuanțe că făcea ușoară decizia juriului. Măcar nu se mai omorau la finală. Oare în funcție de ce ați jurizat că în funcție de brief sigur nu. Felicitări finaliștilor, dar pentru juriu doar o observație: pute cam tare.

Catalina Preda
acum 2 saptamani
Voi si Eurovisionul :))

Apropos, un material exportat o data pe pozitiv si o data pe negativ ramane in continuare acelasi material :(

Constantin Neagu
acum 2 saptamani
Hă, hă, hă! Am participat și eu la chestia asta. Am primit media juriului 1(știu, am fost mai mulți cu nota asta). Nu am fost șocat că nu sunt finalist, dar m-am distrat făcând giful respectiv, am urmărit cu interes ce au făcut restul concurenților și neplăcut surprins de jurizarea de... neînțeles. Am văzut lucrări ce mi-au plăcut cu note proaste și lucrări ce nu erau pe gustul meu punctate bine. Ok, nu sunt eu un critic de arta dar nici nu e o comunitate de profani și juriul genii. Poate, pentru a îndepărta puțin penibilul situației, juriul ar fi bine sa ne spună ce anume au punctat ei. Oare asta plătește glo? O făcătură?


Branded


Related