Faima, arta și gif-urile vă așteaptă. Mai sunt câteva zile pentru a participa la Uninterrupted GIF Festival by glo

Faima, arta și gif-urile vă așteaptă. Mai sunt câteva zile pentru a participa la Uninterrupted GIF Festival by glo

Oho, dar câte nu s-au întâmplat de când a pornit Uninterrupted GIF Festival by glo
Creatori de toate felurile - designeri, artiști, cineaști, futuriști, maeștri multimedia - și din mai multe colțuri ale țării au venit cu propunerile lor în marea noastră expoziția de gif art. Unii dintre ei nu mai făcuseră niciodată un gif, alții aveau conturi populare pe giphy. Unii pictează pe zidurile orașului, alții pe pânză. Unii mută pixelii pe ecrane, iar alții se joacă cu formele literelor. Indiferent de backgroundul lor, toți au dat prejudecățile despre artă la o parte, au experimentat, au testat, au dat ritm inspirației și au creat un gif de care au fost încântați. Și apoi l-au înscris la 
Uninterrupted GIF Festival by glo.
Mai sunt zece zile în care poți să faci și tu artă din gif și gif din artă

 

De la ploaie la furtuni cosmice

Artiștii vizuali, ilustratorii, graphic designerii, motion designerii, toți creatorii digitali sunt chemați la arme. Uninterrupted GIF Festival by glo e în plină desfășurare: te provocăm să uiți de gif-urile clasice și să ne ajuți să demonstrăm că gif-ul e una dintre cele mai fresh și neașteptate forme de artă with #nointerruptions. Mai sunt zece zile în care poți înscrie propunerea ta

Expoziția noastră colectivă de gif art continuă să se dezvolte cu tot felul de idei neașteptate: ploaie, cosmos, fete verzi, frunze, geometrii, modele abstracte, rotiri cu stil. 

 

# Gif Art

E timpul să faci și tu parte din frenezia Uninterrupted GIF Festival by glo.
Pe drumul spre creație, sperăm să te inspire poveștile creatorilor care s-au înscris în festival sau câteva sfaturi și insight-uri de la juriu. 

 

Ce spune juriul

Bianca Dumitrașcu, graphic designer:

Să citească cu atenție brief-ul, să țină cont de elementele brand-ului și să nu se oprească la prima idee.
Îmi doresc să văd lucrări originale, curate și cu un bun echilibru al compoziției și al culorilor.

Mario Niculae, typograffer:

Sfatul meu este sa se distreze cu brieful asta, sa nu lucreze pentru premiu.
Sa faca ceva cu care ei sa fie happy: cu cat mai original, cu atat mai bine.

Alex Nimurad, artist & designer:

Sa aiba curaj sa faca ce vor ei si nu ce ne-am astepta noi sa vedem.
Daca fac ceva, sa faca sa fie distractiv (pentru ei in primul rand), aspectuos sau frumos, armonios cromatic si, pe cat se poate, diferit de orice au mai vazut (desi la ultima e foarte foarte greu).

 

Poveștile participanților

Pentru Irina Mocanu, competiția a fost un exercițiu de creativitate:

Mi-a placut ideea de “prospetime neintrerupta”. M-a dus cu gandul la miscare, explozie de culoare si jocuri de forme. 

Cristian Moisa a fost inspirat în creația sa de picăturile de rouă:

M-a atras ideea, simplitatea, particularitățile proiectului. GIF-ul e un mod de exprimare smart, față de emoticon, e ca un smart logo, fără pretenții, fără ifose. Subversiv, proiectul mi-a ocupat mintea, I had to deliver.

Daian Man a știut că acest festival e pentru el de la primul paragraf al briefului:

Ceva-mi spunea că pentru ca lucrarea mea retro-futuristă să poată surprindă un univers sci-fi ar fi avut nevoie de o cireașă pe vârf. Ei, iată că cireașa s-a materializat sub forma ‘halo-ului’ glo, care m-a dus cu gândul instant la o interfață AR futuristă, perfectă pentru un joc ‘Next Level’. Pentru mine asta e ‘Forever Fresh’.

Bogdan Pocol nu făcuse niciodată un gif. Dar s-a folosit de backgroundul său cinematografic, a băut multe cafele, a testat, a experimentat și a înscris:

M-am bucurat sa vad ca cineva inca mai tine la proiecte creative intr-o perioada ca asta. Pentru mine a fost un challange, pentru ca habar nu aveam cum se face un gif, dar m-a fascinat ideea si a trebuit sa incerc.

Pentru mai multă inspirație, puteți citi aici poveștile juriului și ale concurenților. Bonus: o galerie cu gif-uri inspirate de capodoperele marile maeștri. 

 

3, 2, 1. Start

Și acum, că am adunat inspirație de toate felurile, iar muzele au șoptit tot ceea ce era nevoie, te așteptăm la Uninterrupted GIF Festival by glo.

Nu uita, dincolo de faimă, like-uri și inimioare, competiția oferă premii în valoare de 4.000 de euro. 

Toate detaliile despre înscriere, timeline și jurizare sunt aici.
Le reluăm pe scurt și mai jos:

Cum participi: Creezi un gif art și îl înscrii AICI

Când? Chiar acum.
Înscrierile pot fi făcute până pe 19 iunie, ora 23:59:59, dar noi știm că timpul pe internet e unul singur. Chiar acum. 

Brieful este AICI

Ideea principală: să exprimi prospețimea într-un endless loop atât de visually pleasing, încât publicul ar putea să îl privească on and on and on.

Pornește de la un lucru sau un sentiment care îți inspiră senzația de freshness neîntrerupt și exprimă-l într-un oddly satisfying gif sub tematica “Forever Fresh”.

Premii: 

Locul 1: 1000 eur
Locul 2: 800 eur
Locul 3: 500 eur

Cei 15 finaliști rezultați în urma etapei TheCreator vor primi fiecare câte o tabletă.

Timeline: Perioada de desfășurare a competiției este 19 mai - 5 iulie 2020, cu următoarele etape:

  • Perioada de înscrieri: 19 mai – 19 iunie 2020
  • Stabilirea finaliștilor prin votul juriului (70%) și al publicului (30%): până în 24 iunie 2020.
  • Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.
  • Anunțarea finalistilor: 25 iunie
  • Stabilirea câștigătorilor prin Votul comunității IG glo_romania: 28 iunie – 2 iulie
  • Anunțul câștigătorilor: 5 iulie 

vezi brief-ul competitiei glo Uninterrupted GIF Festival ]
Toate informatiile, inainte de a te inscrie in competitie, le poti citi aici.

glo

glo este e o alternativă la fumatul tradițional destinată persoanelor peste 18 ani, cu potențial redus de risc.
glo e despre experimentare constantă și satisfacție with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo oferă consumatorilor săi satisfacția unică a tutunului încălzit, amplificată prin tehnologia inovatoare glo.  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timișoreana, Ursus), Honda România (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related