Cum sa fii platit pentru valoarea adaugata pe care o creezi si nu pentru orele pe care le lucrezi

Cum sa fii platit pentru valoarea adaugata pe care o creezi si nu pentru orele pe care le lucrezi

UAPR anunta un nou „ATELIER PENTRU PROFESIONIȘTII DIN AGENTIILE DE PUBLICITATE” sustinut de Tim Williams, Fondator Ignition Consulting Group.

Atelierul se va derula online, in data de 2 septembrie 2020, orele 17,00 si se adreseaza tuturor profesionistilor din publicitate care au in atributiile de serviciu construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agentie sau orice fel de responsabilitate financiara.

 

„Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu factureaza suficient ci pentru că nu vand clienților ceea ce trebuie. Această „nealiniere” economică este cauza erodarii de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client. Practicile de pricing ale agentiilor de azi dateaza din era industrială. În loc sa propuna metodologii de secol 21, agentiile sunt blocate în prostul obicei de a-si negocia propriile costuri lor în loc sa vanda valoarea pe care o creeaza.” , spune Tim Williams in prezentarea seminarului online.

 

Principalele teme ce vor fi explorate sunt:
• Strategii de stabilire progresivă a prețurilor - modele utilizate de businessurile de succes de azi și modul în care acestea se pot aplica cu ușurință serviciilor profesionale, cum ar fi agențiile.
• De ce „oră facturabilă” nu este o „unitate de valoare” (ci doar o unitate de cost) și cum sa vindeti valoarea pe care o creați în alte forme mai eficiente
• De ce costurile tale nu sunt si nu trebuie sa fie problema clientului. Cum să schimbati focusul discutiei / negocierilor de la transparența costurilor agenției la ceea ce contează cu adevărat: valoarea pe care o creati pentru client / brand.

Vom investiga, de asemenea, de ce si clientii isi doresc o schimbare în compensarea agenției. Unii dintre cei mai mari și mai cunoscuți marketeri din lume isi plătesc agentiile pe baza rezultatelor/ outputului (în loc de resurse / input). Aceasta abordare reflecta valoarea pe care o primeste clientul, si s-a demonstrat ca duce la o imbunatatire radicala a dinamicii relației agenție-client.

 

Practici dramatic diferite

Pe baza exemplelor din viața reală de la firme din întreaga lume, veți fi inspirati să vă dezvoltați competențele de vanzator profesionist mai bine echipat pentru a face față cumpărătorilor profesioniști de pe cealaltă parte a mesei, inclusiv concepte precum:

• Cum sa facturezi valoarea outpului/rezultatelor vs. Costul resurselor / inputului.
• Importanța separării valorii ideilor /ideatiei vs implementare si executie
• Puterea variantelor de pret
• De ce si cum sa lucrati prioritar cu „Scop of Value” si nu cu „Scope of Work”
• Cum sa aveti in pitchuri propuneri de pricing mai eficiente si mai creative.
• Cum să creați noi fluxuri de venituri și să vă diversificați portofoliul de remunerații

 

INSCRIERI SI TAXA DE PARTICIPARE

Numarul de locuri este limitat, dar membrii UAPR beneficiaza de un loc gratuit pe agentie.
In cazul in care membrii UAPR doresc mai multe coduri de acces, pretul participarii este de 40 EURO + tva / persoana.
Pentru non membrii UAPR, pretul este de 65 EURO + tva/ persoana.
Inscrierile se pot face pana pe data de 28 August 2020.

Tim Williams este una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire strategii de pricing pentru businessuri din sfera serviciilor.
Atelierele lui Tim au fost apreciate de catre agentii si companii de pe toate continentele, iar cărțile și articolele sale au contribuit la formularea strategiilor de pricing și modelelor de business pentru mii de firme din întreaga lume.

În rolul său de fondator al Ignition Consulting Group, Tim a lucrat cu companii diverse de la agentii independente de dimensiuni medii la rețele multinaționale de agenții, precum si birourile centrale ale celor mai mari grupuri de comunicare

 

CE SPUN ALȚII

"Ideile prezentate au fost atât de utile încât am început să le aplic în mare parte în eforturile noastre de restructurare a agenției. De asemenea, am prezentat ideile de compensare unui grup divers de oameni de agenție, care a fost entuziasmat si deschis la a schimba modul de compensare. Este probabil pentru prima dată în cariera mea când oamenii creativi au fost implicați într-un dialog privind compensațiile!", Philip George, Director General, TBWA/Toronto.

"Niciodată nu as fi crezut că un atelier / workshop despre pricing ma va inspira atât de mult! Creativitatea din spatele abordării validează și amplifică spiritul creativ si inovativ al agentiilor. Abia aștept să-l pun in practica lucrurile invatate azi!", Jennifer Putnam, Chief Creative Officer, Allen & Gerritsen, Boston.

 

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este asociatia profesionala care reuneste cele mai importante agentii de publicitate si media din industrie. Fondata in 2000, UAPR urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei si promovarea unor standarde profesionale de referinta.

UAPR reprezinta o sursa de educatie pentru profesionistii din industrie si urmareste promovarea unor standarde profesionale care sa fie acceptate si asumate de cei 38 de membri ai sai, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clientilor. In acest sens, asociatia sustine adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici in industrie.

Obiectivul UAPR este acela de a creste transparenta si standardele in comunicare, de a mari capacitatea de auto-reglementare a industriei si de a pune Romania pe harta internationala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membra a Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related