Vânzătorii de fericire

Vânzătorii de fericire

Loteriile au un fel aparte de a face publicitate. Cum îți vând ele fericirea, nu o fac nici reclamele de Crăciun. Am exagerat, desigur. Vivat Christmas Ads! Dar s-au învățat și ele să livreze generozitate, să ne facă să credem că prin biletul acela de hârtie care nu costă mare lucru, vom mai și ajuta pe cineva

Această reclamă creată de Core pentru Irish National Lottery, venită din lumea imposibilul e posibil, merge, însă, pe clasicul: mai multe bilete, mai multe șanse de câștig. A găsit motivul din cauza căruia oamenii nu prea mai participă la loterii și s-au jucat cu această idee până au găsit argumentul acțiunii. Fortuna este de partea celor care încearcă și nu se lasă bătuți. Până la urmă, nimeni nu a câștigat un milion la loterie, fără a cumpăra un bilet, nu?!

Îi dăm spotului patru de „Da” și pentru Elvis Presley cu „If I Can Dream”, care a făcut jumătate din munca call to action-ului. Visurile continuă să vândă cel mai bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related