S-a lansat Influent Society, o agentie locala de influenceri cu focus pe branduri si proiecte internationale

S-a lansat Influent Society, o agentie locala de influenceri cu focus pe branduri si proiecte internationale

Probabil toata lumea se intreaba cu ce se deosebeste agentia noastra de alte agentii de influenceri. Unul dintre lucruri este networking-ul nostru international. Vrem sa fuzionam influenceri autohtoni cu brand-uri internationale si viceversa. Colaboram cu agentii internationale de advertising, PR si cu brand-uri globale.

Imediat ce intram in colaborare cu un influencer, vom oferi un start up kit package sa aratam ca nu doar prin vorbe credem in el, ci aratam si prin fapte.  Fiecare influencer al nostru trebuie sa fie unic in felul lui, pentru ca asta doresc oamenii sa urmareasca, personaje deosebite, chiar ciudate, content creative.

Elvis Presley la inceput a fost considerat un pusti ciudat care se imbraca ca un clown. Acest pusti a devenit regele muzicii pentru ca a fost tocmai diferit. Da, Elvis a fost un influencer foarte bun. Asta cautam si noi, personalitati ca Elvis Presley ale zilelor noastre.

Influent Society este o echipa formata din 8 oameni. Fiecare din acesti 8 oameni are un background complet diferit, cu o experienta mare in domeniul lui. Tot ce se face in aceasta companie este inhouse, incepand de la marketing, website creation, social media marketing, content creation etc.

 

Cunoasteti sentimentul cand oameni din diferite domenii se intalnesc si au acelasi target si aceeasi motivatie, la momentul potrivit, la locul potrivit? Asta simtim noi acum ca echipa. Credem in acest proiect pentru ca fiecare dintre noi constientizeaza ca publicitatea online este una dintre motoarele economiei si obligatoriu trebuie sa fie autentica.

Fiecare meserie are o arta ascunsa in spatele ei. Arta din spatele acestei meserii este cum sa ajungi la publicul potrivit intr-un mod creativ si organic, in cel mai eficient mod posibil.

Totodata asta inseamna si realizarea match-ului perfect dintre brand si influencer. Match-ul perfect fiind alegerea unui proiect care corespunde cu directia influencerului.

 

De ce ar folosi un brand influencer marketing?

  • pentru brand awareness targetat
  • pentru sales si fidelizarea clientului
  • rebranding 
  • lansarea unui brand
  • livrarea de review-uri oneste 
  • credibilitate crescuta a brand-ului.

Fiecare influencer care este in portofoliul nostru sau care o sa fie in viitor este bine analizat de intreaga noastra echipa. Ii urmarim timp de cateva luni de zile, fara ca influencer-ul sa stie, ii analizam calitatea postarilor, atitudinea lor si gradul de engagement cu urmaritorii. Credem in ei, nu doar ca si un produs, dar si ca oameni.

Cristina Ich este unul din influencerii de top din echipa noastra, o femeie superba si o feminista convinsa. Printre realizarile ei cele mai recente, este participarea in Ballando con le stele, o emisiune de dans foarte cunoscuta in Italia. A colaborat cu Foreo, un brand international de beauty, care a lansat o campanie mondiala, din care a facut parte si influencer-ul nostru. Nu este doar un chip frumos, ci inspira tanara generatie prin insta-story-urile ei, unde vorbeste despre diverse probleme cu care se confrunta tinerii, da sfaturi si motivational speeches.

Un alt influencer de exceptie din portofoliul nostru este doctorul Mihail Pautov, din Spitalul Fundeni, sectia transplant de ficat. Mihail face parte dintr-o echipa renumita de medici, cum ar fi Dr. Irinel Popescu si Conf. Dr. Vlad Brasoveanu, amandoi recunoscuti pentru succesul lor in salvarea a mii de oameni.

Despre doctori se spune ca sunt oameni rigizi, reci si neprietenosi din cauza meseriei lor. Social media, in schimb, este exact contrariu. Doctorul Mihail a facut imposibilul posibil, el este Elvis-ul nostru. Incearca sa arate fata umana a doctorilor, care sunt preocupati si de construirea unei familii, calatorii, practicarea de sporturi, sau chiar si petreceri. Mihail nu a fost foarte interesat de social media dar cand a vazut ca in doar 6 luni, printr-o simpla joaca a crescut la peste 30.000 followers, si-a dat seama ca are posibilitatea de a schimba viata oamenilor in bine prin sfaturile lui, aceasta fiind misiunea lui in viata.

Si tu poti schimba viata oamenilor, chiar daca esti in domeniul artei, a sportului, medicinei sau oricare alt domeniu. Pana acum, oamenii credeau ca un influencer este doar o fata frumoasa, cu trasaturi de Victoria Secret, urmarita de un public minor cu visul de a ajunge ca ea. Ceea ce noi incercam sa zicem este ca social media poate fi pentru toate varstele si este o sursa de informatie targetata pentru nevoile fiecaruia. De exemplu: de ce sa ne uitam la stirile de la ora 7, care pot fi o sursa aleasa pe considerente politice, cand putem sa urmarim exact informatia care ne intereseaza, cum ar fi Doctor Mihail, unde, contrar stirilor, poti intra in contact direct cu acesta.

Mihail a adus ceva complet nou pentru social media si anume continut dovedit stiintific, informatii medicale bazate pe experienta lui din spital, ce sunt educationale si pot fi puse in practica de cei care il urmaresc. Mihail a facut ceva unic in Romania, continutul lui este prezentat interesant si vine de la o sursa credibila. Dorinta lui este de a dilua imaginea rigida a doctorilor si a intregii industrii medicale din Romania, facand-o mai accesibila.

Fondatorii au atat experinta in offline, cat si in mediul online, fac o echipa foarte buna, au relatiile necesare, putand promova orice brand indiferent de domeniu.

 

Co-founderul, Ioana Mechis are 12 ani de studii in arta si graphic design, cu specializare in film si animatie, primita la o prestigioasa universitate din UK. A lucrat inca de la varsta de 13 ani impreuna cu parintii in afacereile lor, pe partea de vanzari si marketing, pana cand a dorit sa inceapa un business pe cont propriu. Din banii din bursa si ce mai avea strans din vanzarile de tablouri, a inceput sa dezvolte un brand de cosmetice. Acest brand a crescut in special online, prin social media, ajungand acum sa fie la nivel international. Prin acest brand a avut posibilitatea sa lucreze cu influenceri la nivel global, capatand experienta in marketing-ul de continut.

In ultimul timp, Ioana s-a preocupat si de cresterea organica a imaginii personale pe Instagram, ajungand sa aiba un engagement si un reach mult mai mare decat average.

"Foarte multi influenceri se concentreaza pe adunarea de followers si mai putin pe realizarea unui engagement mare cu acestia si pe un continut de calitate.
In schimb, alti influenceri au un raport bun engagement/reach dar nu ajung la brand-uri mari, pentru ca acestia discuta doar cu agentii.", spune Ioana Mechis.

 

Astfel a vazut si cealalta parte a social media si anume problemele aparute in momentul in care un influencer vrea sa se dezvolte si sa lucreze cu brand-urile. Asadar ea intelege atat perspectiva brand-ului cat si cea a influencerului.

Ioana stie ca: "Un conducator devine conducator, in momentul in care ii ajuta pe altii sa creasca".

 

Managing partner-ul companiei este Catalin Dardea sau Cata, cum ii spun apropiatii.  Fiind un stalp de rezistenta al companiei, el este videograful si omul de creatie pe partea vizuala a tot ceea ce inseamna #InfluentSociety.

Cu o experiență de peste 10 ani in filmari, videograful are un background si o listă de clienți semnificativa. Initial a vazut in joaca prin camera video regia pentru clipuri ale artistii anilor 2000 precum: A.S.I.A, BORDO, RAFMAN, BODY & SOUL, ALIFANTIS, AMADEUS, DEMO, DMS, ELEGANCE etc.

Simultan, pentru cativa ani, s-a implicat si in televiziune, la cel mai mare post de entertainement romanesc, PRO TV. Evenimente precum National Football Championship UEFA Cup ( @Canal +), Bill Clinton’s visit in Romania, European Championship, Jazz’ White Nights festival Romania, ATP Tour - Romanian Open Tennis  sunt doar cateva din lista mare pe care camera lui de filmat si-a pus amprenta.

Dupa toata experienta acumulata, Cata, si-a inceput propriul business in domeniul vizual, numit Mankind. In ultimii ani evenimente mari precum Untold sau Neversea au fost văzute tot prin ochii acestui creator vizual. De asemenea are in portofoliu branduri ca Mercedes, Kaufland, Red Bull  carora le creeaza majoritatea materialelor video.

Secretul sta in efectele, stările, culorile, lumina și sincronizare, puncte pe care le simte si pe care se bazează atunci cand are camera in mana. Lista clientilor cu care a colaborat cuprinde fara doar si poate majoritatea domeniilor, fiind extrem de diversificata: viata de noapte, jocuri, beauty, shopping, beachlife, indoor, outdoor, health, corporate.

Co-founderul Arpad Rudas, facand studiile in California, locul unde a luat nastere cele mai mari companii online a stiut cum sa foloseasca acest lucru in avantajul lui. Arpad, venind dintr-o familie de diplomati, poate sa faca din Influent Society o companie internationala de renume, deoarece a lucrat 15 ani in domeniul de advertising, outdoor, cu familia, dar in special cu tatal, fostul ambasador al Ungariei.

Avand aceasta deschidere, experienta in domeniu si un network de brand-uri, agentii, influencerii nostrii au cea mai mare sansa de reusita. Fiind un antreprenor cu mai multe afaceri la nivel international, Arpad a construit o franciza internationala de succes, crescuta de la zero, cu 43 locatii in 10 tari europene si in Orientul mijlociu, demonstrand ca este un antreprenor de succes, care stie sa isi conduca echipa catre reusita.

"Rata de crestere a marketing-ului de continut la nivel local si international m-a facut sa cred in acest proiect si sa lansam agentia Influent Society", spune Arpad Rudas.

Avand in vedere relatiile international si locale, o echipa puternic consolidata, experienta in advertising online, au puterea de a promova orice brand indiferent de domeniu. Acesti oameni non-conformisti, adunati intr-o echipa relaxata, fiecare profesionist in domeniul lui vor avea cu siguranta succes si in acest nou proiect creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related