Campaniile LG, prezentate de INTERACTIONS, îți umplu vara de premii și cadouri garantate

Campaniile LG, prezentate de INTERACTIONS, îți umplu vara de premii și cadouri garantate

Agregatorul de campanii LG, realizat cu sprijinul INTERACTIONS, are întotdeauna cel puțin o campanie activă, gata să ofere celor mai fideli clienți ai brandului cadouri pe măsura produselor achiziționate. Vara aceasta, poți alege una dintre cele 3 campanii de pe website. Sau cine spune că trebuie să alegi? Participă la toate!

Campania “Ia-ţi bilet la cinematograful de acasă” îţi aduce un soundbar sau un smart TV garantate, dar şi şansa la 2000 euro. Tot ce trebuie să faci este să comanzi un TV LG din gama participantă şi să te bucuri de cele mai spectaculoase culori. Televizoarele din această campanie oferă cu fidelitate experienţa de la cinema datorită ecranelor de ultimă generaţie, ce accentuează contrastul şi au culori intense.

Campania “Lasă-ţi casa în grija inovaţiilor LG” are o gamă largă de produse participante: frigidere performante care păstrează prospeţimea alimentelor timp îndelungat, mașini de spălat și uscătoare de rufe LG care curăță și igienizează cu grijă hainele celor dragi. Descoperă şi premiile atractive: cumperi un produs participant şi intri în tragerea la sorţi pentru un uscător, un frigider sau o maşină de spălat.

Iar cea mai longevivă campanie, “Hainele merită un uscător LG”, îţi aduce drept cadou garantat un LG Dryer Stacking Kit. Acest produs este disponibil în România exclusiv prin intermediul acestei promoţii. Kit-ul te ajută să economiseşti spaţiu, fixând în siguranţă uscătorul LG deasupra maşinii de spălat. De altfel, şi uscătorul LG este specialist în economie, datorită eficienţei sale energetice şi a performanţei cu care usucă rapid şi fără zgomot rufele, într-un timp scurt.

 

“Acum, campaniile active acoperă aproape toate segmentele de produse LG. Este unul dintre cele mai oportune momente să îți echipezi casa cu produse care îți simplifică în mod inteligent viața, să participi în campanii și să te bucuri de cadouri garantate. Când cumperi electronice și electrocasnice LG, alegerea îți este răsplătită prin tehnologie inovatoare și cadouri atractive”, declară Octavian Pascu (Online Manager LG Electronics).

 

“Mecanicile simple și intuitive, ce permit participarea cu ușurință, precum și faptul că toate campaniile pot fi găsite în același loc sunt principalele avantaje ale agregatorului nostru de campanii. LG are produse inovatoare ce merită promovate într-un mod eficient, iar misiunea noastră a fost să realizăm acest lucru într-un mod atractiv și compatibil cu targetul. Numărul de participanți de pe website-ul creat de noi ne confirmă că am reușit”, spune Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS).

 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS, de-a lungul timpului, s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran, Clever.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related