În vremuri confuze, jurnalismul pune piesele la loc

În vremuri confuze, jurnalismul pune piesele la loc

Coronavirus, alegeri, criză, încălzirea globală, lucrat de acasă, plimbări, gătit, somn sau insomnie - toate acestea au venit deodată pe capul omului, care nu mai înțelege nimic. Dacă înainte ne pierdeam în ce se întâmplă cu relațiile internaționale, azi nu mai știm cum și dacă vor merge copiii la școli și grădinițe. Noroc că mai există jurnalismul care unește piesele acestui tablou à la Munch. 

Reclamele făcute de Droga5 pentru New York Times apelează adesea la sensibilitatea pe care o invocă adevărul. Doar subiectele sunt diferite. „Life Needs Truth” - așa se numește noua lor campanie ce încearcă să arate importanța adevărului în fiecare aspect al vieții noastre.

Filmulețul formează un poem creat din imaginile și titlurile reportajelor publicate de NY Times, compunând povestea acestor vremuri confuze.

Și în loc de încheiere, creativii ne amintesc că avem o viață de trăit. Iar viața se întâmplă în fiecare zi. Ca să nu facem risipă de ea, cineva filtrează informația și își propune să livreze adevărul intact și la timp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related