Bogdan Naumovici, la primul scurtmetraj: Multă lume, când a auzit că fac un film, s-a așteptat să fac o comedie

Bogdan Naumovici, la primul scurtmetraj: Multă lume, când a auzit că fac un film, s-a așteptat să fac o comedie

Nu a fost o comedie, însă. Pentru că Bogdan Naumovici nu vrea să legitimeze în niciun fel comunismul, făcând publicul să râdă. Mai ales când simbolurile comuniste se transformă în motive de fashion și vedem pe stradă tricouri imprimate cu fața lui Ceauseșcu, secondată de copy twist-uri ca “Freedom” sau ”I’ll be back”. Nu. Bogdan a vrut ca publicul să vadă comunismul așa cum era, și a făcut un scurt-metraj realist, care amintește povestea unui episod bizar petrecut în Zimnicea după cutremurul din ’77, când comuniștii au distrus ce n-a distrus natura. De altfel, filmul se adresează și generațiilor care n-ar purta sub nicio formă dictatori pe pieptul lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related