[A New Now] Veronica Chichen: In Japonia, masca este parte din stilul de viata al tuturor, nu le este rusine, nu se plang si sunt atenti cu cei din jur

[A New Now] Veronica Chichen: In Japonia, masca este parte din stilul de viata al tuturor, nu le este rusine, nu se plang si sunt atenti cu cei din jur

Se face că cea mai recentă călătorie a Veronicăi Chichen a fost chiar în Japonia, unde a și învătat sa poarte masca pentru prima data. Acolo masca este parte din stilul de viata al tuturor, nu le este rusine, nu se plang si sunt atenti cu cei din jur, povesteste Veronica. Si tot acolo si-a dat seama ce efect are disciplina, corectitudinea si educatia asupra societatii. Pentru Veronica, A New Now inseamna o serie de schimbari necesare, carora trebuie sa le facem loc in viata noastra. Inspiratia pentru masca ei, inscrisa la "A New Now" Design Challenge by George, a venit din SF-urile anilor 80. 

Veronica povesteste in interviul de fata despre drumul ei in design, parcurs sub motto-ul „Always improve yourself”, despre pandemie, schimbari, responsabilitate si adaptare la noua realitate. 

Cat de importante sunt pentru voi schimbarile acestei perioade? Cum e adaptarea? Chemam creatorii din Romania sa isi exprime propriile versiuni ale prezentului si sa creeze masca anului. 

 

Bio pe scurt

Ma numesc Veronica Chichen, sunt din Bucuresti si am 31 de ani. Primul meu contact cu design-ul si programarea a fost in liceu. Pe vremea aceea eram atrasa de desen si tehnologie. La informatica am creat primul meu html, am asamblat singura primul calculator si am descoperit minunata viata dincolo de ecran. Jocurile video si Photoshop CS5 au fost principala mea atractie. Notiunea de a edita o imagine era mai rar intalnita decat in ziua de azi. Nu toata lumea stia sa editeze in Photoshop si profitam din plin editand imagini pentru avataruri dintr-un joc online. A fost un inceput bun pentru mine deoarece usor dar sigur am ajuns sa lucrez in industria jocurilor video.

Motto-ul meu este „Always improve yourself” deoarece in toti acesti ani mereu am facut cate ceva. Am cumparat cursuri de grafica online, am participat la cursuri de grafica in clasa, am invatat programare, am invatat modelare 3d si animatie dar si doua limbi straine. Toate acestea nu se puteau realiza intr-un an asadar mi-am dat timp si am observat cum skill-urile mele se imbunatatesc. In prezent lucrez in cadrul unei multinationale lider pe piata de gaming si ma bucur ca nu m-am dat batuta. PS: In continuare invat lucruri noi.

 

"A New Now" Design Challenge by George

Mi-a placut faptul ca s-a abordat masca ca subiect pentru competitie. Primul meu gand s-a dus catre o experienta recenta. Ultima mea calatorie in afara tarii inainte de pandemie a fost Japonia iar stilul lor de viata m-a facut sa deschid ochii si sa imi dau seama ce efect are disciplina, corectitudinea si educatia asupra societatii. Acolo masca este parte din stilul de viata al tuturor, nu le este rusine, nu se plang si sunt atenti cu cei din jur. Acolo am invatat sa port masca pentru prima data.

 

Cum te-ai hotarat sa te inscrii

Am vazut postarea si am zis „Ce se poate intampla?”. Urmaresc de mult timp IQads, imi place sa citesc continutul si mereu ma informez cu privire la ultimele stiri din domeniu. Se promoveaza oameni de calitate, iar eu ca cititor la randul meu ma pot inspira din povestile celor care vorbesc despre munca lor si astfel m-am inscris.

Denumirea competitiei „A New Now” a facut click pentru mine deoarece eu si restul populatiei trecem prin schimbari nu neaparat rele, dar necesare. Nu este ok sa negam ce ni se intampla sau sa dezbatem teoriile conspirationiste, ci trebuie sa acceptam schimbarea, un nou obicei adaugat in rutina noastra.

 

De unde a venit inspiratia

Culorile si design-ul sunt inspirate din materialele sci fi precum filme, arta si jocuri cat si din cunoscutul retro future art style al anilor 80. Si astfel in anul 2020 la randul meu ma bazez pe anticiparea unei tehnologii ce inca nu a luat forma.

 

Etapele de creatie

Liniile de circuit din design reprezinta startul unei tehnologii noi care sa aduca beneficii societatii. De exemplu asa cum inainte plateam doar cash si nu concepeam alta modalitate de plata precum cea online, acum ni se pare o banalitate. Totul pornind de la acele linii, ajungem la George in stil retro dar cu un viitor promitator, poate chiar implementarea unui AI care ne va ajuta sa facem cele mai bune alegeri financiare.

 

Ce elemente din brief ti-au atras atentia 

Mi-a placut modul in care a fost descrisa situatia anului 2020 si sunt de acord cu faptul ca nu am fost pregatiti pentru asa ceva dar asta nu inseamna sa luam o pozitie defensiva ci ar trebui sa lucram impreuna pentru a ne feri si a ne mentine sanatosi. Un alt element ce mi-a atras atentia este banking-ul inteligent. Sunt o persoana care se bazeaza foarte mult pe comunicarea prin medii digitale si imi doresc ca in viitor sa nu mai existe birocratie si totul sa se poata realiza online.

Am oscilat intre tehnologie, natura si lifestyle dar am ales in cele din urma tehnologia pentru ca se pliaza pe serviciile oferite de George.

 

Ce le transmiti juratilor

Viziunea mea si anume o viata mai simpla prin eficientizarea workload-ului, a birocratiei si a educatiei prin tehnologie.

 

Ce ai vrea sa stie publicul

Timpul devine din ce in ce mai pretios, lucram 8-10 ore pe zi, stam cu orele in trafic, stam cu orele la o coada sa platim taxe si la sfarsitul zilei un robotel care curata singur prin casa, o livrare de mancare care ajunge in timp pentru ora mesei, o plata a facturilor care se face automat, toate acestea ne fac viata mai usoara. Nu toata lumea beneficiaza de astfel de mici ajutoare dar aceasta este ideea, ca toata lumea sa se bucure de un viitor mai bun si mai usor.

 

Cand ai purtat prima data masca anul acesta

Din primele zile in care am aflat ca in China sunt cazuri de coronavirus. Eu si logodnicul meu purtam masti, eram singurii din metrou care aveau. Am simtit multe priviri asupra noastra, era ca si cum lumea se ferea de noi si nu invers, era ceva de neimaginat in Romania sa se poarte masca, mai ales in metrou.

Nu ies din casa fara masca.

 

Ce fel de masca porti

Am masti de unica folosinta pe care le folosesc cand merg in locuri publice precum supermarket, masti reutilizabile cand ies din casa cativa metri si folosesc kn95 cand trebuie sa ajung in incinta unui spital pentru analize.

 

Ce spune masca despre 2020

Masca ar fi trebuit sa fie un simbol dintotdeauna, din punctul meu de vedere este un semn de responsabilitate fata de ceilalti. Eu as putea fi bolnava si stand fara masca langa o persoana as putea sa transmit virusul. Nu stiu cum va reactiona organismul acelei persoane si de aceea aleg sa port masca. Un alt exemplu este numarul de cazuri de raceala si gripa care era in crestere mereu. Persoanele bolnave care stranutau si tuseau in transporturile in comun cat si la birou infectau cu usurinta pe ceilalti. Totusi daca acele persoane bolnave ar fi purtat masca ar fi salvat pe altii de chinul unei gripe sau raceala. Eu am fost acel caz care a racit in urma unei persoane din metrou. Sper ca masca sa ramana un accesoriu folosit cat mai des in Europa in special de catre persoanele bolnave incepand cu 2020. Trebuie sa invatam sa fim responsabili.

[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related