[Netul salbatic] Alina Greavu (Aluziva): In fiecare agentie ar trebui sa existe un departament specializat in verificarea influencerilor

[Netul salbatic] Alina Greavu (Aluziva): In fiecare agentie ar trebui sa existe un departament specializat in verificarea influencerilor

Ar fi oportun ca in online-ul romanesc sa apara mai multi creatori din categoria de varsta 25-30+, care sa ridice nivelul continutului si sa nu se fereasca de subiectele cu greutate, crede Alina Greavu (Aluziva). Acele subiecte cu greutate care nu sunt usor de abordat, consumat si mai ales, de monetizat, iar asta ne duce in zona asumarii responsabilitatii de formator sau leader de opinie:

”Sunt mai multe motive la mijloc (pentru evitarea subiectelor sensibile): lipsa de interes fata de astfel de problematici ale societatii, lipsa de informare cu privire la realitatea din teren, poate chiar un trai in puf al unora dintre influenceri, care nu se pricep sau nu se simt capabili sa vorbeasca despre sexism sau egalitatea de sanse.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related