Un deget pentru toți cei fără mască

Un deget pentru toți cei fără mască

Nu, voi nu înțelegeți cu binișorul - au spus autoritățile din Berlin și au gândit un alt ton pentru comunicarea despre coronavirus. Degetul arătător nu mai funcționează și l-au schimbat cu un altul mai proeminent - închideți ochii, copii - cel din mijloc! Poate din răzbunare au făcut-o? Căci, dacă vă mai aduceți aminte, de la începutul pandemiei, cei cu mască erau arătați cu degetul: ha-ha, ce nebuni. Dar s-a întâmplat repede rocada virusului.

În imaginea de campanie, care apare în mai multe ziare locale, este prezentată o doamnă în vârstă, care poartă o mască ce astupă, fiți atenți: gura și NASUL. Și care îndeamnă pe toți să facă la fel. Vă întrebați ce înseamnă hieroglifele acelea germane? Google spune așa: „Un deget pentru toți cei fără mască: rămânem la regulile coronei”.

Situația e dramatică și metodele de comunicare ar trebui să fie mai pe măsura „nebunimii”.  Bun, că nu tuturor a plăcut campania. Poate de asta a fost, în scurt timp, retrasă. Unii au văzut-o ca pe-o glumă ce nu-și are locul în pandemia asta serioasă. Alții cred chiar că această imagine este arogantă și jignitoare. Noi spunem că e curajoasă, pe înțelesul tuturor. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related