Laurențiu Ion, Pepsi: Ne plac lucrurile făcute din pasiune, oamenii și comunitățile care nu renunță să facă fix ce-i face fericiți indiferent de vremuri

Laurențiu Ion, Pepsi: Ne plac lucrurile făcute din pasiune, oamenii și comunitățile care nu renunță să facă fix ce-i face fericiți indiferent de vremuri

Una dintre surprizele bune ale lui 2020 au fost comunitățile. Puterea lor de a-și fi aproape, de a-și manifesta solidaritatea și de a deveni mai puternice în timp de criză. Comunitățile au nevoie, însă, și de momente de bucurie simplă. Cupa Agențiilor la Gaming oferă o pauză pentru distracție comunității creative, iar Pepsi este partenerul evenimentului care aduce pasiunea pentru fotbal, dar și pentru jocul social. Laurențiu Ion, Sr. Media & Digital Marketing Manager, PepsiCo România, spune că dacă Pepsi ar fi un gamer, ar juca Fifa.

Nu doar pentru că fotbalul e o componentă puternic înrădăcinată în ADN-ul brandului, ci mai ales pentru că e un sport practicat din pasiune, care unește și transcende generații.

E povestea vecinului tău, cu care te jucai fotbal în copilărie, cel care nu a renunțat la pasiunea lui și acum joacă în Liga I. Mai poate fi și povestea unei seri de FIFA cu prietenii, cu un Pepsi (și Lay’s) lângă, spune Laurențiu

Este ultima zi de înscrieri la Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de  MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads, așa că dă-i o șansă fotbalistului din tine. Formularul de înscriere e la finalul articolului. 

Laurențiu Ion povestește mai jos despre fotbal, Fifa, competiție și viitorul evenimentelor virtuale. 

 

Ce ar juca brandul vostru dacă ar fi gamer?

Nu e un secret: Pepsi ar juca FIFA în mare parte din timp. Nu doar pentru că fotbalul e o componentă puternic înrădăcinată în ADN-ul brandului, ci mai ales pentru că e un sport practicat din pasiune, care unește și transcende generații. E povestea vecinului tău, cu care te jucai fotbal în copilărie, cel care nu a renunțat la pasiunea lui și acum joacă în Liga I. Mai poate fi și povestea unei seri de FIFA cu prietenii, cu un Pepsi (și Lay’s) lângă.

Ar mai juca uneori Minecraft și Need for Speed: creativitate la viteză maximă.

 

Atributele unui bun gamer

Face totul din pasiune, cu fair-play și nu renunță indiferent ce i s-ar spune. E agil și creativ în același timp. E un challenger.

 

Relația ta cu jocurile video

Am început să mă joc la începutul anilor 2000. Îmi amintesc că, fix în ziua în care ai mei ne-au cumpărat primul calculator, am instalat Counter Strike și Need for Speed de pe niște CD-uri atât de zgâriate, că a durat vreo 5 minute ca unitatea să le citească. Cât timp am stat nemișcat în fața unității care urla ca o râșniță, am știut că urmează nopți albe. De pe la vreo 12 ani până pe la finalul adolescenței, am fost gamer full-time.

Ulterior, viața reală m-a luat prin surprindere și nu am mai avut timp să mă joc la fel de mult.

A fost nevoie de vreo alți 8 ani de maturitate să revin brusc la jocurile video. Eram într-un magazin de electronice și știam că trebuie să cumpăr un robot de bucătărie. Primul lucru pe care trebuia să-l aflu însă era cum arată un robot de bucătărie.

Dar gamerul din mine a fost mai puternic decât bucătarul care trebuia să gătească pentru niște prieteni: așa m-am întors acasă cu un Playstation și vreo cinci jocuri video. Nu e chiar ceva ce cumperi din impuls, dar probabil mi-am dat seama că sunt puține bătălii pe care eu, cel puțin, le-aș putea câștiga cu un robot de bucătărie.

 

Ce joci acum?

Acum mă joc FIFA și NFS. Nu o fac la fel de mult ca la început, probabil vreo 10 ore pe săptămână. La începutul pandemiei însă, mă jucam și 5 ore pe zi, fiind unul dintre modurile în care reușeam să mă relaxez după 10 ore de muncă neîntreruptă acasă.

Uneori, mă mai joc și GTA sau CS, depinde mult de ce bătălii simt că trebuie să câștig (sau să pierd) în ziua respectivă.

 

Cum v-ați hotărât să susțineți Cupa Agențiilor la Gaming?

Ne plac lucrurile făcute din pasiune, oamenii și comunitățile care nu renunță să facă fix ce-i face fericiți indiferent ce li s-ar spune sau indiferent de vremuri. Mai ales că, în acest caz, nu e despre a juca unul împotriva celuilalt, ci de a juca laolaltă.

 

Ce ați pregătit pentru Cupă

Pentru gamerii pasionați care participă la Cupa Agențiilor, și care au nevoie de un boost de energie, includem câte o sticlă de Pepsi max, iar primii trei câștigători vor avea parte de o surpriză din partea noastră.

 

Evenimentele digitale din noul normal

Pentru noi, pandemia nu doar că a adus în virtual multe evenimente, dar ne-a dat un context în care a trebuit să ne repliem rapid și să mutăm în întregime, din offline în online, o campanie extrem de complexă: Pepsi Retro Studio, o serie de live show-uri, care într-un final s-au întâmplat doar în online. Pe lângă faptul că a trebuit să ne mișcăm rapid, a trebuit s-o facem eficient și creativ – având în minte doar consumatorul, și să oferim o experiență inedită și valoroasă.

E drept că digitalul juca deja un rol esențial pentru comunicarea de brand, dar evenimentele noastre se întâmplau doar în offline. Nu știm dacă va deveni o obișnuință. Ce putem spune acum e că, în viitor, pentru fiecare eveniment – dacă se va întâmpla în offline, vom considera și o componentă digitală, care să permită consumatorilor accesarea online a evenimentului, în timp real sau ulterior.

 

Ce le urați paticipanților?

Să continuați să jucați din pasiune. Și să câștigați bătăliile care contează.

 

Inscrie-te!
Completeaza formularul de mai jos:

 

 
powered by Typeform

 

Informatii utile:

  • Inscriete-te in formularul de mai sus.
  • Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
  • Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming

This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related