Tazz by eMag a adus Super Goodie Bag-ul jucatorilor de la Cupa Agentiilor la Gaming

Tazz by eMag a adus Super Goodie Bag-ul jucatorilor de la Cupa Agentiilor la Gaming

In valtoarea competitiei, volumul emotiilor este la maxim: suspans, concentrare, trairi intense.
Participantii au un singur gand: un joc cat mai bun care sa duca la victorie. Cupa Agentiilor la Gaming a inceput, concurentii au pornit deja, cu entuziasm si nerabdare, primele meciuri din grupe. Competitia este in toi. Dincolo de rezultate, însă, știm cu toții: spiritul antrenant al Cupei, participarea în numele distracției și al creativității sunt cele care animă concurenții.
Partenerii Cupei Agentiilor la Gaming s-au gandit 
sa relaxeze atmosfera cu un Super Goodie Bag si sa le aminteasca astfel jucatorilor de placerea de a juca impreuna, chiar si virtual. 

 

Surprize, energie, victorii dulci

Dulci sunt victoriile, efervescentă e pasiunea, mare e energia, ca să nu mai vorbim de pofta de joc și întâlnire. Iar toate aceste trăiri sunt susținute, așa cum se cuvine, de partenerii Cupei Agențiilor la Gaming. 

Jucătorii au fost surprinși cu un Super Goodie Bag, unde vor găsi bunataturi de la Samsara, Pepsi, Ursus, Wanted si Lay's.
E felul brandurilor partenere de a sustine bucuria unei intalniri virtuale, in cadrul unui eveniment digital care anima comunitatea creativa toamna aceasta. 

Surprizele din Goodie Bag sunt menite sa sustina energia participantilor, sa sarbatoreasca victoriile si sa ii ajute sa se concentreze pe meciurile grele pe care le au in fata.

Dupa fluier virtual de start in Cupa Agentiilor la Gaming, din cateva zeci de sufragerii din România s-a auzit cum freamătă consolele în cel mai pur spirit competitiv.
Competitia a ajuns in faza Sferturilor.

Speram ca Super Goodie Bag-ul trimis de partenerii Cupei sa ii surprinda placut, iar noi le uram succes tuturor, pase bune, sut-uri puternice si gol-uri spectaculoase. 

 

Reamintim desfasurarea Cupei:

  • Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
  • Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
  • Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
  • Prima runda a competitiei se va desfasura in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie. Cei mai buni 16 jucatori vor trece mai departe
  • In optimi, sferturi si semifinale, meciurile se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
  • Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
  • Jocurile din competie o sa fie programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.

* This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Despre Cupa Agentiilor la Gaming

Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.

Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.

Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related