[Ad Music] Andrei Gheorghe: Puține piese din librării se compară cu muzică făcută special pentru un anumit video

[Ad Music] Andrei Gheorghe: Puține piese din librării se compară cu muzică făcută special pentru un anumit video

Pentru Andrei Gheorghe, fondatorul Diud, criza nu a venit cu mari schimbări pe partea muzicală, poate pentru un timp a avut un ton mai grav, mai căutată dupa cuvintele cheie "cinematică și inspirațională'', în timp ce soundesign-ul a câștigat din ce în ce mai mult teren. 

"Ca orice trend, lucrul ăsta pare că devinde destul de abuzat, un sound design bun nu mai este rezervat pentru proiectele cinematografice sau pentru publicitate high end, ci devine o estetică împrumutată din ce în ce mai mult de videographeri", crede Andrei Gheorghe.

S-a ajuns la folosirea de 3,4 piese pe un minut de video, caz în care muzica de librărie e cea mai la îndemână, amestecată în fel și chip cu soundesign-ul și celelalte elemente, dar parcă nimic nu se compară cu luxul de a compune alături de compozitor o piesă specială pentru spotul tău, mărturisește Andrei.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related