[Ad Music] Andreas Aron: Soundtrack-ul din reclame tinde spre autenticitate, dar una controlată

[Ad Music] Andreas Aron: Soundtrack-ul din reclame tinde spre autenticitate, dar una controlată

Muzica de reclame se supune acelorași reguli publicitare, ca toate celelalte elemente ce compun un ad, ne asigură Andreas Aron, Group Creative Director, Leo Burnett Bucharest. Asta înseamnă implicarea clientului, tăierea și spânzurarea până la găsirea formei ideale prin care sunetul să se pupe cel mai bine cu imaginea ce trebuie comunicată în cele 30 de secunde. 

"În acest moment soundtrack-ul din reclame tinde spre autenticitate, dar una controlată. În sensul în care scopul este de a obține un produs care sună ca și cum ar fi fost făcut de o trupă, dar care, de fapt, are un brief în spate", spune Andreas Aron.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related