Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Se știe doar că iarna nu e ca vara și probabil una dintre marile transformări ce vin odată cu schimbarea de anotimp este faptul că scad opțiunile de locuri unde te poți aduna instant cu prietenii pentru niște momente de neuitat.

Pepsi este un brand aparte pe piața din România, fiind unul dintre puținele băuturi capabile să unească generații sub același gust inconfundabil. Indiferent de vârstă, sigur ai o amintire de prețuit alături de Pepsi, așa că sărbătorile de iarnă sunt doar un alt moment în care Pepsi este alături de consumatorii săi, în clipele de distracție alături de oamenii dragi, oricare ar fi ei.

Hanoracul interactiv Pepsi este o premieră, îmbinând un premiu fizic foarte cool cu tehnologia pentru a oferi o experiență de brand completă și relevantă pentru consumatori.

„Sub umbrela campaniei Anul se petrece cu Pepsi, am pus la cale o serie de experiențe fresh și interactive în perioada Sărbătorilor de iarnă. Așa cum ne-am obișnuit deja consumatorii, facem un nou pas în direcția inovării: lansăm primul hanorac interactiv, ce oferă o experiență aparte de streetwear & party vibes, ca să aduci cu tine petrecerea, oriunde ai fi.

Bineînțeles însă că nu ne oprim aici. Avem în plan o serie de noi surprize pe toate canalele de comunicare, așa invităm publicul larg să stea cu ochii pe noi.

Sărbătorile de iarnă vor avea și anul acesta gustul inconfundabil Pepsi.”
Raluca Deaconu, Brand Manager Pepsi.

 

Anul se petrece cu Pepsi

Sărbătorile de iarnă cu Pepsi au fost mereu despre a petrece timp alături de prieteni, despre a avea cele mai frumoase amintiri când te distrezi împreună cu gașca ta, chiar și când nu te-ai pregatit din timp sau când nu ai multe opțiuni la îndemână. Pentru că este mai important cu cine petreci, nu cât ți-a luat să planifici.

De aceea, iarna aceasta Pepsi lansează una dintre cele mai tari promoții: cumperi Pepsi, înscrii bonul prin chatbotul din pagina de messenger Pepsi Romania și poți câștiga cel mai cool hanorac interactiv, creat împreună cu SNEAKER INDUSTRY, care-ți poate aduce un super party de sărbători.

Acasă sau în vecini, pe stradă sau în autobuz, scanezi hanoracul și ai content cu care să dai start petrecerii, oriunde te-ai afla.

 

Party in a hoodie? DA!

Hanoracul Pepsi conține 4 etichete QR care pot fi scanate pentru a debloca premii extra. De la urări făcute de Smiley și playlisturi de party, până la cocktail-uri sau reduceri pentru outfit-uri, hanoracul devine mai mult decât o piesă vestimentară: e un item care îți generează conținut extra.

„Pepsi este brandul care ascultă constant nevoile și dorințele consumatorilor, așadar împreună cu echipa Pepsi ne-am propus nu doar să ridicăm nivelul de distracție din această vară, dar să continuăm să facem acest lucru chiar și o dată cu venirea iernii. Pentru că deși opțiunile de distracție s-au împuținat, găștile de prieteni își doresc în continuare experiențe inedite. Așadar am acceptat această provocare și ne-am propus să venim cu o inovație care va aduce mult mai ușor și poate chiar într-o formă mai cool, distracția în viața lor.”
Ana Miculescu, Business Director Leo Burnett.

 

Pepsi continuă să inoveze prin mecanici inedite

Pentru ca journey-ul să fie cât mai ușor pentru consumator, înscrierea clasică prin intermediul site-ului a fost simplificată: înscrierea se face prin Facebook Messenger cu ajutorul chatbot-ului Pepsi cu tehnologie OCR și machine learning. 

Campania Pepsi va continua cu mai multe experiențe și surprize atât în offline, cât și în online, adăugând inovație și creativitate în toate mediile în care consumatorii își petrec timpul.

Stay tuned și nu uita că Anul se petrece cu Pepsi!

 

ECHIPA PEPSI

  • Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
  • Laurentiu Ion - Head of Digital & Media
  • Raluca Deaconu - Brand Manager
  • Cosmin Sova - Junior Brand Manager
  • Ioana Petrovici - Brand Manager
  • Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages

ECHIPA LEO BURNETT

  • Diana Alexa - Managing Director
  • Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
  • Ana Miculescu - Business Director
  • Florina Simon - Digital Account Manager
  • Roxana Pascal - Digital Account Executive
  • Oana Năstase - Sr Digital Planner
  • Adriana Pascan - Creative Director
  • Andrei Nică - Group Creative Director
  • Mara Sabau - Art Director
  • Bianca Muscalu - Copywriter
  • Alexandru Zlăvog - Producer
  • Denisa Vladuta - Social Media Manager

ECHIPA OMD

  • Razvan Meirosu - Media Director
  • Dana Constantin - Digital Manager
  • Sebastian Stroescu - Digital Executive
  • Maria Ilie - Media Manager
  • Irene Derasadurian - Media Executive

ECHIPA VIRAL NATION

  • Giovanni Francesco - Head of wow
  • Elena Margarit - Influential Director

ECHIPA SNEAKER INDUSTRY

  • Silvana Marica - Marketing Director
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related