Campania Câștigă premii Bonduelle în semn de apreciere a adus mii de familii împreună, la masă

Campania Câștigă premii Bonduelle în semn de apreciere a adus mii de familii împreună, la masă

Bonduelle a lansat în perioada octombrie-decembrie 2020 campania Câștigă premii Bonduelle în semn de apreciere, parte din platforma de comunicare Semne de apreciere. Campania este dedicată, în special, femeilor care au trecut în această perioadă printr-o serie de provocări: de la gătit, la îngrijit întreaga familie, de la rezolvat problemele de serviciu, la joacă și școală online, de la a fi mamă, la a fi femeie, toate în același timp și spațiu.

Campania Bonduelle s-a dorit a fi în primul rând o modalitate de a le oferi un semn de apreciere tuturor femeilor și de a le susține în eforturile pe care le fac în această perioadă, astfel încât să aibă întotdeauna inspirație pentru gătit.

Câștigă premii Bonduelle în semn de apreciere a fost comunicată în ATL printr-un spot TV care a avut ca obiectiv promovarea campaniei. TVC-ul cu o durată de 20 de secunde a rulat timp de 5 săptămani pe 17 canale Tv cu un tag final concentrat pe componenta promoțională.  În magazine promovarea a fost făcută prin intermediul materialelor de vizibilitate, precum și prin intermediul unor afișaje digitale la nivelul magazinelor de tip hypermarket. Comunicarea a fost completată prin activări în Social Media, pe paginile Bonduelle Instagram, Facebook și pe contul Youtube prin bannere, ad-uri, video-uri ce invitau oamenii să se înscrie în campanie.

 

„Campania Câștigă Premii Bonduelle în semn de apreciere, a fost un real succes, ceea ce ne motivează să adoptăm și în viitor această abordare pentru campaniile de comunicare in-store. Promoția a fost comunicată la nivel național, timp în care mii de consumatori s-au înscris pe pagina dedicată bonduelle.ro/semnedeapreciere, precum și prin SMS. Provocarea a fost să creștem loialitatea față de brand într-o perioadă în care consumatorii au nevoie să simtă susținere din partea brandurilor. a declarat Diana Coleff,  Brand Manager BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT.

 

Agenția Dentsu România a construit ideea de creație în jurul unui observații reale despre consumator: job-urile tuturor s-au mutat acasă, iar asta a schimbat viața femeilor care au început să jongleze cu work-ul remote, cu “organizarea” celor mici și cu dorința lor de a le oferi celor dragi mese delicioase și momente fericite împreună. Campania a fost  construită pe acest insight din dorința de a fi mai aproape de targetul Bonduelle și, astfel, s-au dezvoltat pagina bonduelle.ro/semnedeapreciere, materialele de vizibilitate in-store, promovarea în Social Media, spotul TV și campania s-a transformat într-un mare gest de apreciere.  

 

În semn de apreciere pentru consumatori, premiile oferite în campania Bonduelle au fost special alese astfel încât să ușureze munca de acasă a mamelor. Prin intermediul unei mecanici simple de înscriere a bonului fiscal pe pagina dedicată campaniei sau prin SMS, participanții puteau câștiga prin tragere la sorți: 1 frigider LG Side by Side, 10 aspiratoare robot Rowenta și 20 de carduri de cumpărături IKEA în valoare de 500 de lei” a declarat Raluca Simion, Account Director Isobar/ Dentsu România.

 

„Câștigă Premii Bonduelle în semn de apreciere este a doua campanie ce face parte din platforma de comunicare Semne de apreciere pentru mâncarea pregătită cu dragoste. Concept realizat pentru a surprinde emoția asociată momentelor de consum continuă și anul acesta, printr-o comunicare integrată. Dacă prima campanie a avut în centru, cina în doi, de data aceasta vrem să arătăm recunoștința prin semne de apreciere, femeilor, care în această perioadă sunt adevarate super-eroine. Ele știu cum pot să iși împartă ziua, de doar 24 de ore, în tot ce înseamnă grija față de familie și implicarea în activitățile profesionale. Bonduelle își dorește să fie un ajutor al mamelor atunci cand au nevoie de inspirație în bucătărie și împreună să depășim provocările din această perioadă”, a declarat Roxana Nănescu Head of Marketing BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT. 

#Mamazice a fost cea mai recentă activare și proiectul care a adus campania Câștigă premii Bonduelle în semn de apreciere în atenția comunității online, prezentă pe rețelele de socializare. 

Realizată de VMLY&R COMMERCE (Geometry București) activarea a implicat  bloggeri cunoscuți: @DianaBart, @Aluziva, @Cosanzene, @Demancare, @ElaCraciun care au înțeles și simpatizat cu situația cu care mamele se confruntă în acest context. Bonduelle a intrat în casa fiecăreia și a aflat cum reușesc să îmbine cooking-ul cu parenting-ul și profesia și care este sfatul pe care l-ar da mamelor care se afla în situații similare. În plus, fiecare blogger a gătit într-un video dedicat rețeta preferată cu legume Bonduelle gama Vapeur, care aduce bucurie și mai puține mofturi pe masa întregii familii.  

Gama Vapeur este cunoscută datorită procesului tehnologic prin care legumele sunt deja pregătite la aburi și congelate rapid. Legumele își păstrează gustul delicios, textura, proprietățile nutriționale, oferind o calitate vizibilă în farfurie și un preț competitiv de vânzare.

 

Proiectul #Mamazice a completat de minune și a rotunjit campania Bonduelle dedicată femeilor și rolului pe care îl au în a transforma casa în acel mediu safe, mai ales într-un context atât de nou și solicitant. Am vrut să aflăm, pe bune, cum reușesc mamele să gătească sănătos și echilibrat cu Bonduelle în timp ce au grijă de cei mici și care sunt semnele de apreciere pe care le primesc. Iar ecoul nu a întârziat să apară: sute de mame au răspuns provocării și au recunoscut în îmbrățișări, expresii amuzante sau gesturi simple de iubire, semnele de apreciere care le motivează să își păstreze zâmbetul pe buze pentru cei dragi.”, a declarat Denissa Mic, Communication Manager VMLY&R COMMERCE (Geometry București).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related