Atunci cand te ia valul creativitatii excesive

Atunci cand te ia valul creativitatii excesive

Ca in orice relatie, primul sarut conteaza. In relatia creativilor si oamenilor de comunicare cu advertisingul, primul sarut a fost probabil la primul curs din facultate, in momentul in care au invatat despre KISS - Keep it simple. Principiul e universal, dar oamenii din aceasta industrie poate ca au cea mai acuta nevoie sa li se reaminteasca ca valul creativitatii excesive nu ii duce neaparat intr-un loc bun. Mai ales cand au pe mainile lor tehnologia. 

Keith Reinhard, Chairman Emeritus DDB Worldwide isi facuse o clasificare personala despre care povestea in speech-urile lui de la Cannes Lions; pentru el, era anilor 60' si-a meritat numele de 'revolutie creativa' - in opinia lui aceasta a fost urmata de 'confuzia tehnologica' de la inceputul anilor 90', in care conceptele se pierdeau printre executii, iar acum experimentam cu totii 'revelatia creativa', o perioada in care am capatat suficienta maturitate conceptuala si creativa pentru a folosi eficient nenumaratele tool-uri digitale.

Am putea spune ca retraim cele trei perioade concomitent, doar ca revolutiile creative sunt punctuale, sau locale, iar progresul tehnologic se produce de la o zi la alta, deci exista in continuare riscul de a pierde din relevanta. Altfel, de ce ar aminti despre aceasta cei de la Santander UK, in spotul realizat de Engine? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related