Cătălin Răescu, Interactions: Ce câştigi şi ce “pierzi” când îţi automatizezi promoţiile

Cătălin Răescu, Interactions: Ce câştigi şi ce “pierzi” când îţi automatizezi promoţiile

În condiţiile în care vânzările offline au scăzut drastic în majoritatea domeniilor, brandurile se orientează spre transformare digitală. Această redirecţionare accelerată spre online simplifică şi eficientizează procesele de business cu ajutorul tool-urilor de automatizare şi oferă marketerilor timpul, resursa umană, bugetul şi energia necesare pentru a se concentra pe aspecte ale business-ului cu un ROI mai mare.

Printre instrumentele de automatizare, se află chiar şi un soft dedicat promoţiilor, Promotiful. Marele lui merit? Revoluţionează modul clasic în care se organizează campaniile promoţionale şi determină rezultate mai bune, într-un timp mai scurt, pentru un buget mai redus.

Ce “pierzi” când îţi automatizezi promoţiile?

  1. Intervenţia programatorului - paşii de instalare sunt intuitivi, iar modul în care este construită această platformă SaaS simplifică utilizarea ei. Aşadar nu e nevoie de    programator să implementezi o campanie cu Promotiful. De altfel, poţi afla mai multe despre cât de uşor funcţionează platforma în Masterclass-ul dedicat perfecţionării promoţiilor pe care-l poţi câştiga dacă participi la cea mai nouă campanie INTERACTIONS, Promoţia Organizatorilor de Promoţii.
  2. Bug-urile - Promotiful este creat de o echipă tehnică experimentată, care a testat îndelung platforma pentru a o lansa într-o formă bug-free. Cele 300 de campanii deja realizate cu ajutorul Promotiful confirmă: tool-ul funcţionează optim.
  3. Îngrijorările legate de GDPR - formularele create de Promotiful respectă toate normele în vigoare pentru a colecta date în mod legal, conform GDPR.
  4. Fraudarea - în cadrul Promotiful, îţi poţi seta limitări de participare în campanie, pentru a evita tentativele de fraudă.
  5. Documentele în Excel - datele salvate local în documente Excel se pot şterge uşor sau se pot pierde odată cu plecarea angajaţilor. Nu sunt stocate conform regulilor în vigoare. Cu Promotiful, toate informaţiile colectate sunt în siguranţă şi se pot transfera prin API către sistemele proprii de operare.

Ce câştigi când îţi automatizezi promoţiile?

  1. O interfaţă responsive - indiferent de modul în care marketerul personalizează campania, conţinutul va fi expus în concordanţă cu tipul de ecran folosit de utilizator.  Promoţiile realizate cu Promotiful se adaptează vizual atât pe desktop, cât şi pe tabletă, pe mobil sau pe TV.
  2. Timp liber - dezvoltarea unui site de promoţie custom ocupă aproximativ 3 săptămâni în calendarul echipei de marketing, însă folosind Promotiful se poate realiza o campanie promoțională complet funcţională în doar 3 ore. Pentru a afla mai multe despre cum poţi investi timpul rămas în îmbunătăţirea promoţiei, înscrie-te în Promoţia Organizatorilor de Promoţii şi primeşti garantat un kit de tips and tricks gratuit ce conţine sfaturi despre realizarea campaniilor promoţionale, inspirate din cei 12 ani de experienţă INTERACTIONS.
  3. Buget eficientizat - câştigi până la 90% din bugetul pe care îl investeai de obicei într-un site de promoţie custom. Cu doar 1000 euro, implementezi campania promoţională aşa cum îţi doreşti şi îţi rămâne buget pentru a o promova mai mult sau pentru a îmbunătăţi conceptul.
  4. Gamă variată de mecanici - Promotiful include 6 cele mai populare mecanici dintre care poţi alege, dar pe care le poţi combina şi între ele: coduri unice, câştig garantat, quiz, momente norocoase, concurs foto, joc piramidal.
  5. Dashboard intuitiv - tool-ul generează rapoarte de promoţie şi statistici privind userii colectaţi în timp real, informaţii pe care le expune într-un mod user-friendly, pentru a fi uşor accesibile.

Descoperă toate beneficiile Promotiful! Participă la Promoţia Organizatorilor de Promoţii. Ai şansa de a participa la o prezentare holistică despre cele mai bune practici pentru campanii promoţionale, susţinută online de Adrian Alexandrescu - expert în transformare digitală, CRM & marketing digital, Salesforce Certified Consultant și HubSpot Certified Professional.

 _______________________
Cătălin Răescu, Project Manager Interactions

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related