Bruno Bertelli: Asta este problema noastră cea mai mare. Brandurile sunt prea serioase azi

Bruno Bertelli: Asta este problema noastră cea mai mare. Brandurile sunt prea serioase azi

Vă mai amintiți vremurile acelea în care consumatorii alegeau un produs doar pentru că așa aveau chef? Sau le plăcea ambalajul? Era epoca în care publicitatea era un loc al fericirii eterne, părul și dinții oamenilor străluceau și nu prea aveau alte griji decât să zâmbească forțat. Ei, era aceea a fost înlocuită cu alta. Este tot o eră a perfecțiunii, dar acum perfecțiunea se măsoară altfel: în seriozitatea cauzelor îmbrățișate. 

Despre perfecțiune și regulile de aur ale marketingului care ar trebui încălcate a vorbit Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer Publicis Worldwide, în cadrul conferinței Creativity 4 Better, organizată de IAA luna trecută. Cu 81 de lei la Cannes, Bruno este cel mai premiat creativ italian, invitat și membru obișnuit al juriului la festivaluri ca Eurobest, Cannes și NY Festivals. Într-o pauză scurtă a conferinței, am vorbit cu Bruno despre cum supraviețuiește creativitatea în lumile perfecte create de publicitate și cum ține piept seriozității în 2019. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related