Heineken vine pentru prima dată pe scena IAA Global Conference #Creativity4Better

Heineken vine pentru prima dată pe scena IAA Global Conference #Creativity4Better

Vom asista la o conversație între doi titani, Bram Westenbrink, Global Head Heineken® Brand, HEINEKEN și Bruno Bertelli, Gobal Chief Creative Officer, Publicis Worldwide — despre creativitate, consistență, relevanță, puterea dar și responsabilitățile unui brand iubit de consumatori.

Biletele pot fi cumpărate online.

Heineken, probabil una dintre cele mai populare beri din lume (sursă: Business Insider), a creat și susținut o esență absolută a unui brand unic la nivel global, consecvent și relevant pentru consumatori în toate zonele geografice. Le-am apreciat în mod deosebit eforturile în timpul Covid, păstrând consistența unică a mărcii și tonul vocii, recunoscând în același timp dificultățile consumatorilor din întreaga lume. Brandul Heineken, un exemplu perfect de creativitate în bine, chiar a luat atitudine, educând consumatorii cum să se comporte în restaurante și baruri, o industrie care suferă atât de mult în acest moment.

Despre Bram Westenbrink, putem spune că este un inovator de branduri și un marketer vizionar. În perioada petrecută în Brazilia, Bram a dezvoltat o strategie de portofoliu personalizată pentru 16 branduri, și a construit o nouă echipă de marketing împreună cu care a accelerat creșterea, făcând din Brazilia teritoriul cu cea mai rapidă creștere a brandurilor Heineken®.

Bruno Bertelli, pe de altă parte, este un lider creativ global de top. Realizările lui Bruno vorbesc de la sine - mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle și multe altele.

Va invitam sa îi ascultați și apoi s interacționați cu acești doi titani în sesiunea Q&A live cu audiența, un moment de neratat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related