Până ne vom întâlni din nou

Până ne vom întâlni din nou

Trăim o vreme a apelurilor video, a ambalajelor de la mâncarea takeaway uitate cu zilele prin casă, a ținutelor office asortate cu pantaloni de pijama care nu intră în cadru. O vreme a întrebărilor despre cât va mai dura această situație, a confuziei generale, a dorului de bucuriile simple cărora în trecut nu le ofeream aceeași însemnătate: mulțimi de oameni fără măști, atingeri piele pe piele, întâlniri neașteptate. Dar deasupra acestui amalgam incert de emoții, ceva e mai puternic decât frica: speranța comună că la un moment dat, la fel de neașteptat cum a început totul, lucrurile se vor întoarce la normal. Când o voce hotărâtă va răsuna din radioul folosit de obicei ca sunet de fundal pentru alinarea singurătății și ne va spune ca totul va lua sfârșit, unde ne vom da întâlnire prima dată?

Pentru cei de la BBDO, această realitate nu e foarte îndepărtată, iar în universul pe care l-au imaginat în spotul pentru Extra Gum, un lucru e sigur: atunci când lucrurile vor reveni la normal, nu vom mai trăi cu jumătăți de măsură, ci până la capăt: ne vom atinge fără rețineri, vom dansa și vom recupera timpul furat de lockdown.

Printr-un umor ce accentuează absurditatea noilor noastre obiceiuri, inclusiv cumpăratul compulsiv de hârtie igienică, reclama reusește să creeze o legătură reală cu receptorul mesajului comercial pentru că it just hits home. Ne aduce aminte că nu suntem singurii care își pun întrebări și ne face să visăm cu ochii deschiși la momentul în care o atingere sau un sărut nu va mai putea pune nimănui viața în pericol. Și fără să îți dai seama, te găsești spre finalul spotului cu ochii înlăcrimați de la gândul ăsta. Bine, poate poate că și vocea lui Celine Dion folosită ca fundal sonor pentru spot e dătătoare de lacrimi.

Gândită ca un scurt-metraj, reclama ne reamintește, simplu și ironic, o altă lecție importantă: împreună suntem mai puternici. Pandemia ne-a înstrăinat de noi și de ceilalți, dar asta n-a făcut decât să ne aducă aminte despre ce rol important joacă oamenii în viața noastră și despre nevoia de a reconecta cu ei, uneori pentru a vorbi despre temeri și viitor, alteori pentru a face schimb de rețete de banana bread. În ambele cazuri, entuziasmul e același, iar când vom putea să facem asta fără camerele de la laptopuri sau telefoane, vom avea guma de mestecat care să ne ajute cu un început fresh de carw avem atâta nevoie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related