Noua campanie globală a Accor ”Unveil the World”, celebrează revenirea călătoriilor de leisure și a vacanțelor peste hotare

Noua campanie globală a Accor ”Unveil the World”, celebrează revenirea călătoriilor de leisure și a vacanțelor peste hotare

CAMPANIA îi are ca protagoniști pe LIL BUCK, DOMINIQUE MIRAMBEAU ȘI MAO XIAOXING și își propune să retrezească pasiunea pentru călătorii.

Accor, lider mondial în domeniul ospitalității, anunță cu entuziasm noua sa campanie Unveil the World – o celebrare a revenirii călătoriilor, a verii ce se apropie și a satisfacției pe care o oferă o ședere excelentă la hotel. Odată cu relaxarea restricțiilor de călătorie pentru multe destinații din întreaga lume și pe fondul unei dorințe puternice și îndelung amânate în rândul turiștilor, campania este un semn al încrederii Accor în revenirea călătoriilor, și consolidează, în același timp, focusul companiei pe segmentul de leisure. 

 

“Hotelurile și resorturile noastre sunt pregătite să-și întâmpine din nou oaspeții. Acestea au implementat cu succes protocoalele noastre de curățenie și igienă ALLSAFE, care depășesc exigențele locale și naționale. Acest lucru ar trebui să ofere încredere oaspeților noștri, deoarece hotelurile noastre se numără printre cele mai sigure destinații pentru oricine intenționază să își reia călătoriile de afaceri sau de plăcere. Mai mult decât atât, oferim tarife flexibile și posibilitatea de anulare last-minute pe platforma all.com, astfel încât oaspeții noștri să își poată planifica vacanța fără nicio grijă. Echipele noastre lucrează neîntrerupt pentru a se asigura că pot oferi tuturor sejurul mult visat, vara aceasta,” a declarat Patrick Mendes, Chief Commercial Officer, responsabil cu Vânzări, Marketing, Distribuție și Loialitate.

 

“Unveil the World”, campanie care a debutat prin intermediul unui scurtmetraj ce inspiră călătorii să redescopere locuri și experiențe uimitoare care să ofere frumusețe, profunzime și sens vieții lor, va fi lansată prin ALL – Accor Live Limitless, un program de loialitate și stil de viață care înglobează recompense, servicii și experiențe în întregul portofoliu de branduri al Accor.

Steven Taylor, Director Marketing Accor, afirmă:

“În ultimul an, am văzut pe rețelele de socializare cât de mult le-au lipsit tuturor călătoriile și ocazia de a experimenta lucrurile pe care le iubesc. Oamenii din întreaga lume au trecut printr-o perioadă incredibil de grea și este responsabilitatea noastră să le inspirăm energie, pozitivism, magie și siguranță. Lumea are nevoie de simboluri de optimism pentru a-și ridica moralul și sperăm sincer că oamenii vor avea în curând șansa de a se bucura de binemeritatele vacanțe.”

 

Celebrități care inspiră

Dansatorul și coregraful american Lil Buck este protagonistul noii campanii Accor și dezvăluie lobby-ul unul hotel pregătit să își întâmpine din nou oaspeții. Lil Buck a declarat:

“Îți arătăm, în felul nostru artistic, că vei putea îți redescoperi lumea și să te bucuri din nou de ea. Vara asta, asigură-te că îți vei oferi ocazia de a te distra, de a prinde aripi, de a merge acolo unde ți-ai dorit dintotdeauna să călătorești, du-te în locurile la care ai visat mereu, pentru că nu știm niciodată când vom fi nevoiți să rămânem din nou, blocați în case.”

 

De asemenea, campania este reprezentată și de excentrica și fascinanta Dominique Mirambeau, celebrul model francez al anilor ’70, muză pentru artiști precum Salvador Dali, Moebius și Nicki de Saint-Phalle. Miss Mirambeau a spus:

“Cu toții avem un loc special inimilor noastre în care călătorim, pentru a găsi confort. Uneori este terapeutic să vizitezi și să te bucuri sincer de acele locuri. Sunt bucuroasă și onorată să transmit acest mesaj inspirațional și energie pozitivă oamenilor din toată lumea.”  

 

Pasiunea pentru călătorii

Conform cercetărilor realizate de Accor, este probabil ca 65% dintre respondenții din întreaga lume să planifice o călătorie de leisure în următoarele luni. Drumețiile, mesele în aer liber, experiențele culturale și evadările din oraș se află pe lista de priorități a excursiilor planificate – arii de interes pe care campania Accor ”Unveil the World” le încurajează prin oferte speciale, noi beneficii în programul de loialitate și rezervări flexibile.

Clienții caută, de asemenea, prețuri flexibile, ușurința de a rezerva online și protocoale de sănătate și siguranță care să le inspire încredere, pe care hotelurile Accor le oferă sub umbrela etichetei de igienă și curățenie a grupului, ALLSAFE.

“Accor a depus eforturi semnificative pentru a stabili practici de referință pentru industrie în acele domenii pe care oaspeții noștri le-au identificat ca fiind prioritare atunci când își fac planuri ca să iasă și să experimenteze lumea din nou. a completat Taylor. “Așteptăm cu entuziasm revenirea oaspeților, ca să îi primim cu încredere și în siguranță, să le oferim confortul ospitalității pe care și-l doresc și experiențele la care au visat să se reîntoarcă.”

 

FILM & CREAȚIE – CAST & CREDITE:

  • Concept și direcție creativă: Studio 66
  • Regizor: Manu Cossu
  • Producție: Iconoclast
  • Fotograf: Antoine Harinthe
  • Stilist: Aurora Sansone
  • Hairstyling: Gabriele Trezzi
  • Machiaj: Cosetta Giorgetti
  • Modele: Lil Buck, Dominique Mirambeau, Mao Xiaoxing
  • Scenografie: Emma Rauch

Accor este un grup hotelier lider Mondial în domeniul ospitalității augmentate ce cuprinde peste 5.100 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Grupul are unul dintre cele mai diverse și complet integrate ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de viață unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de coworking și multe altele. Accor se mândrește, de asemenea, cu un portofoliu de neegalat de mărci proprii și cu peste 260.000 de membri ai echipei la nivel mondial. 68 de milioane de clienți se bucură de programul cuprinzător de loialitate al companiei ALL – Accor Live Limitless – un partener de încredere care oferă acces la o mare varietate de beneficii, servicii și experiențe. Prin inițiativele Planet 21 – Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE și ALL Heartist Fund, grupul se concentrează pe stimularea practicilor pozitive a eticii afacerilor, promovează turismul responsabil, sustenabilitatea mediului înconjurător, implicarea comunității, diversitatea și incluziunea,  Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța și este listată public la Bursa de Valori Euronext Paris (cod ISIN: FR0000120404) și pe piața OTC (Ticker: ACCYY) din Statele Unite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related