Reclame aspre, ca pentru bărbați

Reclame aspre, ca pentru bărbați

Mă gândesc la campania asta de câteva ore. Am decis să scriu despre pentru că m-a scos, cu siguranță, din zona mea de confort. Mulțumită Buck Naked & Planet Propaganda și spotului Un-beat your boys, îmi va fi greu să nu-mi imaginez părțile intime ale unui bărbat trecute printr-o mașină de tocat sau strânse cu putere de o cheie franceză ...

... Este o campanie deosebită? Nu știu. Este amuzantă? Nu știu. Este menită să fie amuzantă, expunând în același timp o problemă reală? Categoric. Este respingătoare? Poate pentru un public mai degrabă puritan. Este eficientă? S-ar putea să fie nevoie să aprofundez mai mult subiectul și să verific câteva statistici de vânzări. Ne face să vedem prăpastia dintre reclamele la lenjerie intimă pentru femei - mătasea mătăsoasă și ţesăturile moi, făcute să ne mângâie trupurile de zeițe aspirante - și cele la lenjeria de corp pentru bărbați, făcută să calmeze vintrele transpirate de disconfortul rufelor aspre? Într-adevăr!

Poartă, într-adevăr, bărbații, doar șosete și șepci când sunt rămân în lenjerie intimă? Despre asta ce aveți de spus?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related