Da cheie bestiei cu adidas si Propaganda

Pe vara aceasta scrie cu aerograful "Da cheie bestiei!" Autorii sunt Coty Romania si Propaganda Advertising. Promotia a fost dezvoltata pentru linia de produse cosmetice adidas, are acoperire nationala si se desfasoara pe durata verii 2005, simultan in toti clientii internationali si in comertul traditional.
Provocarea a fost gasirea temei de promotie si a unui mecanism simplu care sa rezoneze cu specificul tinerilor. Ideea a fost sa inteleaga din prima ca viata se traieste in aer liber si ca esti liber numai daca te afli mereu in miscare.

Publicul tinta este format din tineri intre 16 si 25 de ani, iar pozitionarea marcii ca "Freestyle vitality enhancer" a stat la baza conceptului promotiei. Acesta s-a concretizat in headline-ul "Da cheie bestiei" si o executie vizuala bazata pe un mix intre ilustratie si fotografie pentru a sugera cit mai puternic caracteristica esentiala a tinerilor, energia.
Premiile puse in joc de adidas sint 10 ATV-uri si o multime de alte premii instant. Pentru a cistiga trebuie sa cumperi orice produs cosmetic adidas, sa razuiesti eticheta de pe el si sa trimiti prin sms codul gasit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related