Web Ventures a preluat comunicarea retailerului de lenjerie intimă de lux MiDo Maison Privée

Web Ventures a preluat comunicarea retailerului de lenjerie intimă de lux MiDo Maison Privée
Bianca Crăciunescu, Web Ventures/ Irina Doman, MiDo Maison Privée

Agenția se ocupă de comunicarea în Social Media și de managementul campaniilor de Performance Marketing ale MiDo Maison Privée.

Web Ventures, agenție digitală cu 11 ani experiență pe piața de advertising din România, a preluat, începând cu jumătatea lunii mai, comunicarea în Social Media și campaniile de performance marketing ale MiDo Maison Privée.

Agenția se ocupă de serviciile de creație, dar și de întreaga comunicare pe platformele de Social Media. La acestea, se adaugă campaniile de performance al căror scop este să crească vizibilitatea în piață și să îmbunătățească rata de conversie a cumpărăturilor online. În perioada următoare, campaniile digitale vor fi îmbinate cu activări offline, pentru a oferi publicului de produse luxury din România o experiență completă.

 

“Ca tânără antreprenoare, pasionată de industria de lux, am decis sa fac educație estetică pentru femeile interesate de evoluția lor. Predau deja lecția antreprenoriatului și fiicei mele, aflată în plină perioadă de adolescență. Niciodată nu este prea devreme pentru educație estetică și pentru a evolua. Vizitatorii de pe e-shop sau din locația specială din strada Grigore Mora nr. 19, adică publicul-țintă, sunt femeile interesate de colecții de lenjerie de lux sau costume de baie de lux. În anul doi de antreprenoriat consolidez deja un business sustenabil prin lansări de colecții, dar pe viitor voi dezvolta și mai mult Concept store-ul MiDo Maison Privée ca pe un loc cu branduri exclusiviste, din mai multe domenii: parfumuri, cărți și bijuterii. Astfel, vom crea un adevărat univers al brand-ului MiDo Maison Privée.”, Irina Doman, Owner MiDo Maison Privée.

 

“MiDo Maison Privée oferă femeilor o voce puternică, iar pentru noi reprezintă o provocare, în sensul cel mai pozitiv, să contribuim la transformarea prejudecăților legate de faptul că femeile nu pot fi în același timp și puternice, și feminine. Dorim să folosim această voce și să susținem, prin felul în care comunicăm, conceptele de feminitate, senzualitate și frumusețe. Ne dorim să încurajăm toate femeile să se simtă empowered să poarte orice își doresc. Vrem să evidențiem în Social Media atributele brandului, să creăm o legătură mai profundă cu clientele shop-ului și să le implicăm direct în experiența MiDo Maison Privée, folosindu-ne de toate tool-urile sociale pe care le avem la îndemână.”, Bianca Crăciunescu, Senior Social Media Manager. 

 

Mido Maison Priveé, brand prezent pe piața locală din 2018, aduce în fața clienților articole de lenjerie intimă de lux, costume de baie și accesorii, prin intermediul magazinului online și al showroom-ului exclusivist, poziționat în centrul Capitalei.

Web Ventures este o agenție integrată de servicii digitale, cu experiență de 11 ani pe piața locală. Compania oferă servicii de consultanță, strategie și execuție pentru peste 150 de clienți din 35 de industrii. Din portofoliul agenției fac parte: București Mall, Plaza România, Ivatherm, Il Passo, WatchShop, DiKa și Mara Mura.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related