Studiu "State of Social Media Employment": profilul unui social media manager in 2011

Studiul State of Social Media Employment 2011, realizat de Evensys si Portal HR si prezentat in cadrul celei de-a patra editii a conferintei de social media Webstock, arata statistici despre timpul petrecut zilnic in social media, care sunt cele mai intalnite joburi si salariile medii din social media si descrie profilul unui Social Media Manager.

Aproape jumatate dintre intervievati petrec intre 30% si 50% din timpul de la birou in social media, iar 8% dintre respondenti au spus ca petrec tot timpul de la job in social media. Cele mai intalnite joburi in domeniu sunt cele de Social Media Specialist/Manager (20% dintre respondenti), Consultant (14%), Online Manager (9%), Community Manager (6%) si Web Marketer (6%). Mai mult de jumatate dintre cei care lucreaza in social media in prezent au lucrat inainte in relatii publice (21%), marketing, publicitate, presa, online, restul de 40% avand joburi din alte domenii. De asemenea, 31% dintre ei s-au lansat in social media in 2009, iar 30% s-au lansat in 2010. 20% au intrat in social media in 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related