UAPR prezinta rezultatele studiul “Working in times of corona”

UAPR prezinta rezultatele studiul “Working in times of corona”

Cu pași mici și cu multe precauții ne apropiem de sfârșitul pandemiei. Revenirea la birou și modul în care se va face, menținerea lucrului la distanță, organizarea echipelor și planificarea modului de interactiune intern dar și cu clientii sunt în aceste  zile preocuparile majore ale industriei.

Pornind de la un studiu derulat la nivel european, de catre asociațiile membre EACA, UAPR a derulat in perioada 15 mai-11 iunie, studiul Working in times of Corona, cu scopul de a întelege cum se raporteaza oamenii din industrie la noua stare de lucruri, care le sunt dorințele, interesele, temerile  și, de ce nu, așteptarile de la angajatori.

Peste 600 de angajati din industria de publicitate ne-au spus cum au decurs munca în pandemie și cum vad reîntoarcerea la birou:

  • Principala sursa de nemultumire pentru 62.6% din angajatii din industria de publicitate este dificultatea de a separa activitatea profesionala de viata personala. De asemenea 57,4% considera ca volumul de lucru a crescut in pandemie, in timp ce 48,9 % resimt in mod neplacut lipsa interactiunilor sociale.  In zona pozitiva, 42,6% considera drept un avantaj posibilitatea de  a petrece mai mult timp cu familia, 58,3% considera aproape la fel sau chiar mai simplu de indeplinit taskurile zilnice in timpul programului si doar 9,5% dintre angajati au raportat o lipsa de sustinere din partea angajatorilor.
  • Desi 74,9% din respondenti considera ca e la fel de usor sau chiar mai usor sa livreze la standarde inalte calitativ, aproape 59% considera ca e dificil sa intrerupi lucrul in conditii de work from home. Iar 57% considera comunicarea cu colegii la fel sau aproape la fel ca in conditii normale.
  • In ce priveste echiparea pentru lucrul de acasa 75,6% considera ca au acces la platforme si softuri adecvate pentru a performa in continuare iar 69,5% considera ca au si dotarile tehnice necesare pentru acest lucru.
  • 53,7% considera flexibilitatea ca fiind cel mai mare avantaj al lucrului de acasa iar 47,5% se bucura de economia de timp petrecut in trafic. 61,4% din respondenti apreciaza increderea oferita de angajator in perioada lucrului de acasa iar 56,3% considera comunicarea constanta cu angajatorul ca fiind un beneficiu important.
  • Intoarcerea la birou e privita cu interes de industrie. Aproape jumatate din angajati (49,6%) ar lucra max 2 zile / saptamana de acasa in viitor in timp ce doar max 30% ar aprecia sa lucreze 3 sau mai multe zile din afara biroului.

Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referința.

UAPR reprezintă o sursa de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.

Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internaționala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related