Un nou segment de audiență dedicat Jocurilor Olimpice este acum disponibil la Project Agora

Un nou segment de audiență dedicat Jocurilor Olimpice este acum disponibil la Project Agora

În preambulul Jocurilor Olimpice de la Tokyo, Project Agora lansează o nouă opțiune de targetare a fanilor acestei competiții.

Agențiile de publicitate vor putea comunica cu toți fanii marelui eveniment sportiv, vizând acest tip de public la cei mai importanți editori locali. Fanii Jocurilor Olimpice, după cum sugerează și numele, reprezintă un public bazat pe utilizatori cu un nivel ridicat de interes pentru Jocurile Olimpice. Agențiile de publicitate vor avea opțiunea de a ținti acest public înainte și în timpul Jocurilor, deoarece se așteaptă ca nivelul de interes pentru conținutul și produsele relevante să fie mai mare atunci.

Prin vizarea programată a acestui public specific în mediul contextual de înaltă calitate al editorilor locali de top, agențiile de publicitate pot difuza anunțul potrivit, către consumatorul potrivit, la momentul potrivit, într-un mod foarte scalabil.

Project Agora oferă o paletă de formate publicitare și soluții de native advertising inovatoare pentru a ajunge eficient la fanii Jocurilor Olimpice. Printre soluțiile oferite se numără creșterea performanței reclamelor prin completed views (CPCV – cost per completed views, unde un advertiser plătește doar pentru utilizatorul care a vizualizat integral videoclipul afișat, valabil pentru spoturi de 30 de secunde) și trafic garantat (CPC - cost per click). Agențiile de publicitate pot, de asemenea, să reutilizeze conținut de pe rețelele de socializare, pentru a-și extinde campaniile pe Open Web cu experiențe publicitare de tip Social Cards & Magic Story.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related