The bully is typing...

The bully is typing...

E o vorbă pe care o auzim recurent de-a lungul vieții: dacă nu ai nimic bun de zis, nu spune nimic. Când vine vorba de fenomenul cyberbullying-ului, expresia asta devine: spune ceva rău chiar dacă nu ai nimic de zis.

E mai ușor să faci rău din spatele unui ecran, e ca o plasă de siguranță pentru bully. Pentru că nu privești în ochi persoana spre care arunci săgețile înmuiate în frustrări personale. Nu trebuie să te confrunți direct cu damage-ul pe care l-ai făcut. Și tocmai de asta e atât de periculos.

În campania celor de la Farexbene creată de cei de la Publicis Italia, awarnessul față de subiectul ăsta e creat prin niște printuri puternice. Cyberbullyingul devine comparat cu o formă de tortură medievală, iar asta face ca informația că 1din 3 adolescenți sunt victimele acestui fenomen mai personală. Pentru că pandemia a însemnat mai mult timp petrecut în online, e clar că lucrurile trebuie să se schimbe. Campania asta reușește să tragă un semnal de alarmă fără să dramatizeze lucrurile fără rost. E curată și sparge clișeele pe care campaniile de conștientizare a acestor fenomene le au.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related