Primăvara printre crăpături de ziduri

Primăvara printre crăpături de ziduri

Te trezești la ore rezonabile, mănânci sănătos și faci sport. And then you do it all over again. Toate astea ca să ai grijă de tine, ca să fii bine. Dar cum știi că ești bine?

Într-o melodie numai bună pentru playlist-urile moody, Morcheeba spune că “the day that you stop running is the day that you arrive”. E o altă formă de a-ți reaminti că bucuriile vin pe tot parcursul călătoriei, nu atunci când ajungi la destinație.

Cel puțin la asta am ajuns să mă gândesc după ce am văzut reclama celor de la Droga5 pentru brandul Lululemon lansată recent. În timp ce protagonistul din spot își respectă rutina zilnică, pe fundal poți auzi o poveste despre ce ratezi când îți ridici prea multe ziduri. E genul de poveste cu tâlc pe care ai putea cu ușurință să o auzi în deschiderea unui TedTalk. De asta face fix ce ce trebuie: emoționează suficient de tare fără să pluseze și te face să îți pui întrebări.

Asocierea asta dintre semnificația monologului și viața noastră de zi cu zi e intuitivă. De multe ori ajungem să uităm de lucrurile simple care produc bucurii în încercarea de a proteja ceea ce deja am construit. Interesant e că finalul deschide cumva conversația despre sustenabilitate: “They found the Giant all covered in white blossoms”. E un fel de “natura are grijă de toate”. Acum vine și rândul brandurilor să aibă grijă de ea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related