Cursuri Creative lansează un curs de copywriting pentru echipele de comunicare internă

Cursuri Creative lansează un curs de copywriting pentru echipele de comunicare internă

Comunicarea internă a trecut în ultimii doi ani prin cel mai riguros test al său. Coordonarea la distanță și digitalizarea comunicării au pus la încercare majoritatea echipelor. Copywriting-ul mesajelor interne a devenit o preocupare a acestora, fiind foarte clar că tonul comunicării interne trebuia schimbat. Agenția Cursuri Creative a creat un training adaptat acestor nevoi, combinând tehnicile de comunicare internă cu cele de copywriting într-un curs de copywriting pentru comunicare interna. Cursul se adresează echipelor care doresc să își adapteze tonul comunicării pentru a fi mai ușor de înțeles și acceptat.

Cursul este livrat exclusiv echipelor interne ale companiilor și este personalizat în funcție de domeniul de activitate și experiența participanților. În cele 12 ore de curs, participanții exersează construcția mesajelor, în funcție de contextul în care comunică. La finalul programului de training, echipele vor putea defini un ton al exprimării, un plan de comunicare și canalele pe care le pot utiliza pentru a obține feedback din partea angajaților.

Trainingul pune accent pe noile formule de redactare, adaptându-le în funcție de mediul în care se comunică. Cunoașterea participanților, selectarea canalelor de comunicare și scrierea creativă pentru fiecare din acestea sunt modulele principale ale acestui curs.

 

Agenția noastră livrează acest curs încă de la începutul pandemiei catre clienții corporate. Structura lui se schimbă în proporție de 20% - 30% cu fiecare grupă, în funcție de specificul industriei. Feedback-urile încurajatoare din partea clienților Cursuri Creative ne-au determinat să lansăm acest curs către un număr mai mare de companii, care se confruntă cu același tip de probleme.” a declarat Liliana Catrinoiu, training manager în cadrul agenției de training.

 

Cursul este susținut de Bianca Preda, trainer de comunicare și managerul agenției de PR Creative Communication. Bianca are o experiență de 20 de ani în comunicarea strategică și în ultimii 5 ani a dezvoltat proiecte de copywriting și content writing pentru clienți din România și din alte țări. Trainerul îmbină noțiunile de comunicare internă și copywriting într-un mod natural, ușor de înțeles pentru participanți, oferind exemple din propriile proiecte.

Domeniul comunicării digitale ocupă un loc important în portofoliul agenției Cursuri Creative. Numărul cursurilor lansate în ultimul an reflectă cererea crescută din partea companiilor, ONG-urilor și chiar a instituțiilor publice. În prezent, compania oferă cursuri de comunicare digitală acreditate de ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări) și ECDL, oferind un pachet complet de certificare în urma participării la cursurile susținute. Din pachetul de cursuri pentru dezvoltarea competențelor digitale fac parte cursurile de Comunicare Digitală, Pedagogie Digitală și Marketing Digital.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related