Let the music play…

Orice fan adevarat si-ar dori sa se implice direct in realizarea produsului muzical al trupei sale preferate. Cu ajutorul unor fosti directori executivi din lumea buna a industriei muzicale, acum acest proiect a devenit nu doar realitate, ci si o ocazie unica de a fi parte dintr-un concept de business profitabil.

Cum ar fi sa ai actiuni Red Hot Chili Peppers sau Kylie Minogue? Sa poti investi intr-o trupa sau un artist care-ti place si sa imparti succesul financiar cu acesta, atunci cand (si daca) se produce?
Sellaband, compania care este in spatele acestei initiative originale si simpatice, a reusit sa revolutioneaza ideea de "putere a maselor". Gratie internetului si accesului rapid la orice tip de informatie, platforma creata de cei de la Sellaband ii aduce pe iubitorii de muzica in contact direct cu artistii preferati inca dinainte ca acestia sa-si puna imaginatia la treaba si sa produca ceva valabil. Fanii au astfel posibilitatea de a-si promova muzicienii pe care-i admira si muzica acestora pe toate tipurile de canale media si, partea cea mai frumoasa, sa faca bani, fara prea mult efort, relaxati, in fata computerului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related