Caricatura lui Dorian Gray

Sa consideram urmatoarele premise:
A. Fiecare spatiu sau teritoriu produce/determina propriile fenomene culturale.
B. Publicitatea este un fenomen de cultura (nu cultural, de cultura!) important.
Dupa toate regulile logicii aristoteliene cu aceste doua propozitii si putina bunavointa ar trebui sa pot construi un silogism, din care sa rezulte urmatoarea concluzie: Publicitatea este un fenomen de cultura, propriu unui anume spatiu sau teritoriu.
Pana aici nimic extraordinar. Treaba asta cu publicitatea purtatoare de indici culturali specifici tarii care o produce si o primeste nu e o vrajitorie si chiar daca nu este verbalizata prea des, este cel putin intuita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Nic Nic
acum 11 ani
Sorooo, te aud. Te rog insa mult sa incerci sa iti exprimi greata groasa in romaneste , futu-i( pe romaneste)!! POate suna mai interesant un fuck! dar e aiurea , rau de tot. Inteleg ca vrei skimbare si (observa skimbarea - k in loc de ch) si inteleg ca vrei schimbare in tot ce simti cu tata fiinta ta - de la scris diferit, la folosit cuvinte pe care sa nu le mai inteleaga taranii. Hai sa iti vars un secret in urechea stinga - sau in ochiul drept, in care vrei tu - e suficient sa vorbesti pe romaneste si sa faci toate acordurile , sa pui subiectul si predicatul acolo un trebuie conforma gramaticii limbii romane, sa folosesti fara frica virgula si alte semne de puntuatie, iar efectul va fi acelasi - ai filtrat taranii. Nu te mai inteleg, iar daca incearca sa te urmareasca nu ii tine procesorul simplu de cartier. Capisci?


Related