Adentity a fost desemnata "Cel mai bun partener 2006" de catre Politia Capitalei

Agentia de relatii publice si comunicare Adentity, affiliate of Chime Communications UK, a primit Diploma de Excelenta si Distinctia "Cel mai bun partener 2006" al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, in cadrul unei festivitati care a avut loc luni la Casa de Cultura a Ministerului Administratiei si Internelor. Distincia a fost acordata agentiei datorita sustinerii si realizarii mai multor proiecte si campanii de educatie si prevenire a criminalitatii.

Adentity a conceput si implementat impreuna cu Politia Capitalei, in urma cu un an, campania de educatie civica si rutiera "Invatam de mici sa fim prevazatori", adresata elevilor bucuresteni, care a avut ca rezultat reducerea cu 30% a accidentelor rutiere cu victime copii. Anul acesta Adentity si SIVECO Romania au realizat o ampla campanie impotriva violentei in scoli numita "Fii inteligent, nu fi violent!" precum si un concurs de proiecte denumit "Olimpiadele Inteligentei".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related