Campanie de constientizare impotriva cersetoriei dezvoltata de Publicis si Politia Capitalei

Campanie de constientizare impotriva cersetoriei dezvoltata de Publicis si Politia Capitalei

[UPDATE] Pentru a constientiza populatia in legatura cu faptul ca banii dati cersetorilor ajung de fapt in mana interlopilor care ii exploateaza, Publicis a dezvoltat pentru Politia Capitalei campania "Print si cersetor" ce contine executii print, radio, POSM (coastere pentru pahare ce vor fi amplasate in zonele turistice cum ar fi Centrul Vechi) si un parteneriat cu o emisiune TV.

Campania isi propune sa educe publicul ce devine victima inselatoriei atunci cand ofera bani pe strada oricui intinde mana, si sa ajute in mod responsabil pe cei defavorizati.

Campania este completata de lansarea de catre Politia Capitalei, in consultare publica, a cadrului legislativ existent in prezent, care inca nu sanctioneaza faptele de cersetorie asa cum ar trebui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related