“Gusturi educate pentru vinuri de calitate”, o campanie semnată Creative Communication

“Gusturi educate pentru vinuri de calitate”, o campanie semnată Creative Communication

Vinul de calitate trebuie înțeles, apreciat și comunicat corect. Acesta este sloganul sub care nouă crame din România au decis să susțină o campanie de educare a gustului în domeniul vinului. Scopul demersului de comunicare este crearea unor grupuri tot mai mari de cunoscători, care vor consuma vinurile înțelegându-le și apreciindu-le calitatea. Semnată de Creative Communication, campania își propune demontarea unor mituri sau percepții greșite despre industria vinului și va avea două etape ale procesului de învățare.

Prima etapă constă în furnizarea de informații gratuite, utile și ușor de înțeles, publicului care dorește să înțeleagă mai bine eticheta servirii vinului. A doua etapă este oferirea unui program de training intensiv, de 10 săptămâni, celor care vor să aprofundeze domeniul.

Focus-ul primei etape a campaniei este prezentarea noțiunilor generale de etichetă în servirea și consumul de vin și traducerea limbajului tehnic folosit de experții în domeniu pe înțelesul publicului larg. Sub îndrumarea lui Mihai Nicolici, fondatorul magazinului Private Wine și trainerul cursului “Vinul meu”, persoanele interesate de acest domeniu vor putea înțelege denumiri de multe ori dificile atunci când se discută despre vinuri.

Ce înseamnă “perlarea” în cazul unui spumant, “decantarea” vinului îniante de servire și cum arată un pahar pentru Pinot Noir sunt doar câteva din informațiile pe care publicul le va primi sub forma video-urilor dedicate tips&trcks-urilor din domeniu.  

Primele 4 video-uri au fost lansate pe contul de Youtube al Cursuri Creative, organizatorului trainingurilor dedicate vinului:

  • Prezentarea și servirea vinului la restaurant: 

 

  • Vinuri din lumea nouă și vinuri din lumea veche:

 

  • Cum aleg vinul în funcție de situație? 

 

  • Cum aleg paharul potrivit pentru vin?

 

În a doua etapă a campaniei, agenția targetează formarea unei comunități educate de promotori ai vinurilor de calitate. În urma absolvirii unui curs de 10 săptămâni, aceștia vor primi o diplomă recunoscută de cele 9 crame susținătoare ale campaniei, Petro Vaselo, Catleya, Crama BAUER, Jelna, Histria și Velvet Winery, Rasova, Davino și Crama Ştirbey.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related