IOLA Center și White PR, o colaborare ce "repune românii pe picioare”

IOLA Center și White PR, o colaborare ce "repune românii pe picioare”

Afaceri de succes fondate pentru o schimbare în bine în societate se găsesc nu numai în orașele mari ale țării. Un vizionar își poate urma planul pus la punct în orice colț de Românie propice pentru misiunea sa. Important este să devină tot mai cunoscut, pentru a face un bine tot mai mare. Despre aceasta este colaborarea dintre White PR și IOLA Center: a ajuta tot mai mulți români să-și îmbunătățească starea de sănătate.

La cel mai recent Eurobarometru, derulat de Comisia Europeană în 2018, România puncta un „glorios” loc doi în topul sedentarismului. 51% dintre respondenții români au recunoscut că nu s-au implicat absolut niciodată într-o activitate fizică, iar 69% dintre conaționalii noștri nu efectuaseră nicio activitate fizică viguroasă în săptămâna precursoare sondajului.

Așadar, suntem (aproape) campioni în Europa la stat: la birou, în fața calculatorului, sau pe canapea, în fața televizorului. Acest ritm de viață, în combinație cu alimentația dezastruoasă – care a adus poporul român la cifre la fel de glorioase pe obezitate și supraponderabilitate – pune o presiune fantastică pe starea de sănătate a populației în general.

În particular, sistemele osos, muscular, neuronal, respirator suferă cel mai acut la nivel de masă. Pe românește: ne mișcăm tot mai defectuos, mai fără vlagă și cu tot mai mult disconfort. Statisticile spun că 3 din 4 persoane experimentează dureri de spate la un moment dat în decursul existenței lor, iar mai mult de jumătate dintre acestea apar pe fondul sedentarismului.

Dacă te gândești la teoria de bază pe care profesorii de anatomie ne-o repetau neobosiți – „Funcția creează organul” – suferința populației este absolut logică: nu facem mișcare, deci nu dezvoltăm sistemele care ar trebui să ne țină în picioare, să ne ajute să ne deplasăm, să efectuăm diverse sarcini fizice în viața de zi cu zi.

Afacere de top din inima Moldovei promovată de la București

Iubitoare de mișcare și de studiul organismului în raport cu mișcarea, cu lecția unei povești personale marcate de un incident extrem de trist – un accident de călărie care ar fi putut s-o lase invalidă – Ioana Berza a fondat cea mai performantă clinică de recuperare medicală din Băcau.

„Am adus la IOLA Center aparatură de cea mai înaltă tehnologie pentru ca românii să găsească la noi alinarea durerilor, să îi ajutăm să redevină funcționali, să se bucure de o calitate crescută a vieții. Avem sistemul David, supranumit regele tratării spatelui, sistemul Super Inductive care merge foarte bine pe traumatismele ortopedice și problemele neurologice, aparatul CareTherapy – unic în țară – care poate fi folosit pe orice parte a corpului, masă de elongații cu microunde – din nou, singura din țară.

Însă ne dorim să facem mult mai mult decât să lucrăm pe recuperare fizică, ne dorim să educăm populația în direcția prevenției durerilor de spate și a afecțiunilor sistemelor locomotor, neuronal, respirator. Vrem să le povestim despre terapiile alternative și metodele de recuperare ca să știe că există soluții ce pot fi aplicate din timp, ca să nu ajungă la tratament în ultimul stadiu al afecțiunii și să nu mai existe altă cale decât operația”, spune Ioana Berza, kinetoterapeut și fondatoare a IOLA Center.

A înțeles nevoia unui comunicator eficient și empatic pentru ca aceste povești să ajungă la cei care au nevoie de ele. Astfel s-a născut colaborarea cu White PR, agenție full-service care a preluat conturile de PR, social media și Google ale IOLA Center, iar împreună și-au propus să convingă românii să fie mai atenți și mai responsabili în ce privește sănătatea spatelui, în particular, și a sistemelor responsabile cu mișcarea, în general.

„De zece ani spunem povești în numele clienților noștri, construindu-le notorietatea și credibilitatea în fața publicului. Și asta pentru că lucrăm numai cu profesioniști, specialiști în domeniile pe care le reprezintă, iar noi nu facem decât scoatem în evidență, în fața publicului, într-un limbaj accesibil, plăcut, dar relevant totodată, misiunea lor.

Pe cât de deosebită este povestea de viață a Ionelei Berza, pe atât de special este obiectivul pe care și l-a propus prin afacerea ei de suflet, IOLA Center: acela de a educa publicul pentru o viață mai sănătoasă. Acest demers ne-a cucerit și ne-a adus împreună în această colaborare de care suntem foarte mândri. Ne bucurăm nespus când putem vorbi și despre lucruri frumoase care se întâmplă în țară, nu doar în București, pentru că ele semnalează nu numai o îmbunătățire a economiei locale, dar denotă și un progres la nivel de societate”, a declarat Lavinia Pavel, owner White PR.

IOLA Center a fost fondată în anul 2018, înregistrând o cifră de afaceri de 84 000 de euro în 2020. Pentru acest an, veniturile estimate sunt de 200 000 pe fondul investițiilor în marketing și branding efectuate în prima jumătate a lui 2021. Ionela Berza, fondatoarea clinicii, are în plan expansiunea în afara orașului Bacău, cu locații în Iași și București.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related