Claudia Tecuceanu: Moda din prezent trebuie să însemne mai mult, să fie mai prietenoasă cu mediul și cu noi

Claudia Tecuceanu: Moda din prezent trebuie să însemne mai mult, să fie mai prietenoasă cu mediul și cu noi

Frumos nu mai e suficient în 2021. Și nici conceptul unic, care să atragă consumatorii. Businessurile trebuie să încheie un contract de încredere cu clienții, prin produsele lor, în care promit să respecte valori de sustenabilitate. Oamenii au devenit mai conștienți de produsele pe care le cumpără, de ce, cât și cum le vor utiliza și ce se întâmplă cu ele după ce nu mai sunt folosite, spune Claudia Tecuceanu, Creative director Maestoso. Designer cu background în arhitectură și antreprenoare, Claudia  a încercat să pună bazele unui business chiar în anii de facultate. După experiența cu un brand de fashion și crearea unei genți mulți-funcționale cu ajutorul unei platforme de crowdfunding, a fondat Maestoso, un brand de accesorii sculpturale și minimaliste, care par că s-ar potrivi bine și într-o galerie de artă. În rândurile de mai jos, vorbim cu Claudia despre cum s-a dezvoltat businessul în ultimii ani, care a fost strategia de criză în pandemie și cum își păstrează optimismul în această perioadă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related